  • 1. Data: 2009-03-04 13:41:10
    Temat: Lekki OT - Dobre lektury
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Jak komuś się nudzi siedzenie przy kompie i czekanie na kolejne zlecenie,
    to polecam kilka lektur do wysłuchania i ściągnięcia w wersji audio.

    Wszystko rewelacyjnie czytane:

    Józef Mackiewicz
    Droga donikąd
    http://www.polskieradio.pl/dwojka/polecamy/artykul38
    941.html

    Jaroslav Hasek
    Przygody dobrego wojaka Szwejka
    http://www.polskieradio.pl/dwojka/literatura/wojaksz
    wejk/default.aspx?od=101&id=59802

    Władysław Reymont
    Ziemia obiecana
    http://www.polskieradio.pl/dwojka/literatura/ziemiao
    biecana/default.aspx?od=71

    DJ

  • 2. Data: 2009-03-04 21:55:51
    Temat: Re: Lekki OT - Dobre lektury
    Od: k...@g...com

    Szwejk jest genialny:)
    dzięki za linki

  • 3. Data: 2009-03-05 11:34:59
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Teraz jeszcze dochodzi "Klub Pickwicka" Dickensa. Jest czytany przez
    Krzysztofa Gosztyłę od poniedziałku do piątku o 9.30. Archiwalne odcinki też
    do ściągnięcia.
    DJ

  • 4. Data: 2009-03-05 13:08:07
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    DJ (stopazwrotu.pl) pisze:
    > Teraz jeszcze dochodzi "Klub Pickwicka" Dickensa. Jest czytany przez
    > Krzysztofa Gosztyłę od poniedziałku do piątku o 9.30. Archiwalne odcinki też
    > do ściągnięcia.

    Ściągnąłem sobie to i owo, wielkie dzięki za info.

    Dobry lektor to podstawa, próbowałem słuchać eboków czytanych przez
    czytacza ale to lipa.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 5. Data: 2009-03-05 14:23:03
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    \n pisze:

    > Ściągnąłem sobie to i owo, wielkie dzięki za info.
    >
    > Dobry lektor to podstawa, próbowałem słuchać eboków czytanych przez
    > czytacza ale to lipa.

    A co jest po za klubem pickwicka i Szwejkiem?

  • 6. Data: 2009-03-05 15:28:35
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    To co w pierwszym poście tego wątku.

    "Droga donikąd" J. Mackiewicza i "Ziemia obiecana" Reymonta