  • 1. Data: 2005-08-12 16:59:08
    Temat: Porażka przy wpłacie
    Od: Jasio <t...@n...pl>

    Witam

    Ostatnio postanowiłem skorzystać z bankomatu depozytowego mojego banku.
    Widać musiałem być wyjątkowo zamyślony, bo banknoty wsadziłem tam, gdzie
    normalnie wyjeżdża wydruk. Banknoty było widać przez szczelinę na wprost
    więc myślałem, że może wysuną się wraz z wydrukiem, więc wpłaciłem 10zł,
    jednak nic to nie dało. ZAdzwoniłem do banku i złożyłem reklamację. Pani
    powiedziała, że bank na rozpatrzenie reklamacji ma 30 dni.
    MOże niepotrzebnie wyprzedzam fakty, ale jeśli mi powiedzą, że nie
    znleźli pieniędzy w bankomacie mam jeszcze jakąś możliwość odzyskania
    pieniędzy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-13 10:14:45
    Temat: Re: Porażka przy wpłacie
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

> [...]
    > MOże niepotrzebnie wyprzedzam fakty, ale jeśli mi powiedzą, że nie
    > znleźli pieniędzy w bankomacie mam jeszcze jakąś możliwość odzyskania

    Kpiny jakieś?

    Może nie... Ja kiedyś pobierałem kopertę depozytową i razem z nią otrzymałem
    czyjegoś elektrona...

    Grzexs

  • 3. Data: 2005-08-13 23:00:43
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Jasio" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

    >bo banknoty wsadziłem tam, gdzie
    > normalnie wyjeżdża wydruk.

    IMO zdecydowanie post miesiaca na p.b.b

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-08-19 18:53:28
    Od: Jasio <t...@n...pl>

    Grzexs napisał(a):

    > Kpiny jakieś?

    Wcale by nie było śmieszne, jakbym stracił 1/3 wypłaty. Na szczęście
    sprawa już została załatwiona, korzystnie dla mnie.