  • 1. Data: 2003-09-29 19:11:13
    Temat: Visa Classic Lukasa
    Od: "Berni" <s...@g...pl>

    Witam
    jak to jest z tymi prowizjami?
    Mam karte Visa Classic, konto pro i z bankomatu "euronetu" wziolem 1000PLN
    a na wyciagu:
    oplata za wyplate gotowki w kraju -30PLN

    przegladalem wszyskie dostepne tabele oplat, i wyszlo mi ze przy takiej
    karcie zawsze bedzie oplata, czy to prawda?
    pozdrawiam
    Berni

  • 2. Data: 2003-09-29 19:51:01
    Temat: Re: Visa Classic Lukasa
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > jak to jest z tymi prowizjami?

    Tak jak jest w toip napisane ;-)

    > Mam karte Visa Classic, konto pro i z bankomatu "euronetu" wziolem 1000PLN
    > a na wyciagu:
    > oplata za wyplate gotowki w kraju -30PLN

    Jak na razie wszystko gra.

    > przegladalem wszyskie dostepne tabele oplat, i wyszlo mi ze przy takiej
    > karcie zawsze bedzie oplata, czy to prawda?

    Prawda, ale Ty juz to wczesniej wiedziałeś, bo przy wyrabianiu karty i
    zakładaniu konta własnoręcznym podpisem potwierdziłeś zapoznanie się z toip
    ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-29 19:52:54
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bla2bm$h8f$...@n...news.tpi.pl,
    Berni <s...@g...pl>:
> [...]
    >
    > przegladalem wszyskie dostepne tabele oplat, i wyszlo mi ze przy
    > takiej karcie zawsze bedzie oplata, czy to prawda?

    Nie tylko opłata ale i slone odsetki!
    Szybko splacaj i pamietaj: KK nie sluzy do wyciagania pieniedzy z bankomatu,
    tylko do placenia!

    --
    Robert