  • 1. Data: 2003-09-29 18:28:46
    Temat: Multibank - kredyt hipoteczny
    Od: "Matthet" <m...@p...com>

    Hej,

    Ostrzegam i informuję wszystkich chętnych do wzięcia
    kredytu hipotecznego na zakup działki budowlanej w MultiBanku
    o tym, że bank wg. tego co zostało mi oświadczone po 3 tygodniach
    rozpatrywania wniosku kredytowego (oczywiście wniosek rozpatrzony
    pozytywnie) zażądał kwitu o nazwie:
    "Decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu"
    Nic by w tym dziwnego nie było jeśli czas oczekiwania na wyżej wymieniony
    dokument nie wynosiłby około 2 miesięcy oraz, że podczas składania
    wniosku kredytowego nie było o tym mowy.
    Jak mi wyjaśniono od niedawna od wszystkich kupujących działki
    wymagają takiego dokumentu.

    Radzę zawczasu wystąpić o warunki zabudowy.

    Pozdrawiam
    MAciek

  • 2. Data: 2003-09-30 07:07:30
    Temat: Re: Multibank - kredyt hipoteczny
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Matthet" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Hej,
    >
    > Ostrzegam i informuję wszystkich chętnych do wzięcia
    > kredytu hipotecznego na zakup działki budowlanej w MultiBanku

    Multibank jest ogólnie upierdliwy w wyszukiwaniu dodatkowych papierów
    (których nie ma jak zdobyc) o których nie bylo mowy w chwili rozpoczynania
    procedury kredytowej.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 3. Data: 2003-09-30 23:00:21
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Matthet wrote:
> [...]
    > wymieniony dokument nie wynosiłby około 2 miesięcy oraz, że podczas
    > składania wniosku kredytowego nie było o tym mowy.

    Cały Multi. Jakbym słyszał swoją historię.

    > Jak mi wyjaśniono od niedawna od wszystkich kupujących działki
    > wymagają takiego dokumentu.

    A pracownik oczywiście ani mru mru na ten temat.

    > Radzę zawczasu wystąpić o warunki zabudowy.

    A ja radzę zmienić bank.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-10-04 14:05:52
    Od: "m...@p...onet.pl" <m...@W...onet.pl>

    Inny Bank no co wy ....
    nie wiem z jakiego miasta piszecie, ale w Gorzowie w Multi pracuje pani
    Kasia ...... kobieta młoda, energiczna, wiedząca czego oczekuje od życia .....
    dzieki jej "pomocy" ...... mozna obejść tak długotrwałe procedury jak
    uzyskiwanie odpisów z ksiąg wieczystych, akty właśności, decyzje o
    zagospodarowaniu terenu, i inne mnie lub bardziej potrzebne w "innych" bankach
    papiery. Uzyskanie kredytu hipotecznego u pani Kasi trwa ok 3,4 dni, co wydaje
    się nierealne !!!!!! Oczywiście nie ma nic za "darmo" - mimo wszystko bardzo
    polecam. Stosunkowo mały koszt, a bardzo przyspiesza wszelkie długotrwałe, i
    zagmatwane procedury, związane z uzyskaniem kredytu na własne m

    Gorąco polecam !!!