  • 1. Data: 2002-03-11 10:48:54
    Temat: Vc #2
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Witam, a czy karta debetowa VC Multibanku moge placiic za zalupy w
    internecie, nie tylko w Polsce?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-03-11 11:16:18
    Temat: Re: Vc #2
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@c...net> napisał w wiadomości
    > Witam, a czy karta debetowa VC Multibanku moge placiic za zalupy w
    > internecie, nie tylko w Polsce?

    jesli tylko masz kase na koncie to jak najbardziej ;-) nie tylko w Polsce

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-03-11 11:21:18
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    dzieki :-)

  • 4. Data: 2002-03-11 11:23:31
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > jesli tylko masz kase na koncie to jak najbardziej ;-) nie tylko w Polsce

    Tyle, ze robisz to na wlasne ryzyko. Do tych celow stworzono karty wirtualne

    Pzdr,

    Maciej

  • 5. Data: 2002-03-11 11:34:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tyle, ze robisz to na wlasne ryzyko. Do tych celow stworzono karty
    wirtualne

    Ktore notabane Multibank tez udostepnia :)

  • 6. Data: 2002-03-11 18:58:07
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 11 Mar 2002 12:23:31 +0100, w
    <a6i44l$hfj$1@news.tpi.pl>, "Maciej Bebenek"
    <m...@U...TO.komorka.org> napisał(-a):

    > Tyle, ze robisz to na wlasne ryzyko. Do tych celow stworzono karty wirtualne

    Nope.
    Karty wirtualnie stworzono, by ściągnąć dodatkową kasę za to, co można
    mieć za darmo.

  • 7. Data: 2002-03-11 19:08:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 11, 2002 at 07:58:07PM +0100, Radosław Popławski wrote:

    > Nope.
    > Karty wirtualnie stworzono, by ściągnąć dodatkową kasę za to, co można
    > mieć za darmo.

    Nope. Karty wirtualne stworzono dla bezpieczenstwa. Oraz aby moc dac
    karty osobom ktorych zdolnosci kredytowych nie sposob weryfikowac (bo
    dla wypuklych tez istnieje cos takiego jak podatnosc czlowieka na
    robienie transakcji w offlinie i niechec do placenia).

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-03-11 19:30:18
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> 11 Mar 2002 20:08:15 +0100, w
    <2...@d...pingwin.waw.pl>, w...@p...waw.pl
    (Wojtek Piecek) napisał(-a):

    > Nope. Karty wirtualne stworzono dla bezpieczenstwa.

    Nope. W celu zwiększenia bezpieczeństwa wystarczyło zrobić "wajchę" w
    opcjach konta, zezwalającą lub zabraniającą rzeczonej autoryzacji.

> [...]
    > dla wypuklych tez istnieje cos takiego jak podatnosc czlowieka na
    > robienie transakcji w offlinie i niechec do placenia).

    To można robić zwykłym elektronem, nie potrzeba wirtualnej.

  • 9. Data: 2002-03-11 19:40:27
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 11, 2002 at 08:30:18PM +0100, Radosław Popławski wrote:

    > Nope. W celu zwiększenia bezpieczeństwa wystarczyło zrobić "wajchę" w
    > opcjach konta, zezwalającą lub zabraniającą rzeczonej autoryzacji.

    Ale prosze - karty vc w pkobp nie maja mozliwosci placenia w
    internecie (a przynajmniej mialy nie miec), natomiast sa virtualne. I
    wtedy wypukla nie ma wajchy. A jak ktos chce moc placic ma virtualna.

    Rozumiesz?

    > To można robić zwykłym elektronem, nie potrzeba wirtualnej.

    Ja wole w takiej sytuacji wirtualna, po co ma mi sie numer karty
    internetowej telepac po jakis posach?

    --

    --w