  • 1. Data: 2002-03-11 11:03:01
    Temat: Podatek od odsetek
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Właśnie dostałem wyciąg i dokonałem sprawdzenia naliczenia odsetek (robię to
    od czasu, gdy przelewającąc pieniądze między swoimi rachunkami nastąpiło ich
    cudowne rozmnożenie i przez długi czas nikt nie chcał się do nich przyznać).
    Wszystko OK jeśli liczyć podatek od kwoty odsetek 6.42, ale ktoś tutaj
    pisał, że liczyć należy od pełnych złotych i zaokrąglać do dziesiątek
    groszy. Stąd pytanie: jaka podstawa prawna o tym mówi (czy bank ma
    zaokraglać dla każdego rachunku, czy dla zbiorczego zestawienia)
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-03-11 11:24:01
    Temat: Re: Podatek od odsetek
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "RURB"
> [...]
    > groszy. Stąd pytanie: jaka podstawa prawna o tym mówi (czy bank ma
    > zaokraglać dla każdego rachunku, czy dla zbiorczego zestawienia)

    http://www.mofnet.gov.pl/podatki/mf01-05-04.shtml
    sprawdz rozdzial 8
    *** blad ***
    PS - ktory to bank - ustalilismy juz tu ze nie zaokragla PBH-PBK i Fortis

  • 3. Data: 2002-03-11 11:49:10
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    > PS - ktory to bank - ustalilismy juz tu ze nie zaokragla PBH-PBK i Fortis
    To Inteligo i też nie zaokrągla. Tylko przytoczona ustawa jeszcze mnie nie
    przekonuje, że należy zaokrąglać dla poszczególnych kont bo przecież banki
    składają jedną deklarację zbiorczą (czy jest jakieś rozprządzenie w jaki
    sposób i na jakich drukach).
    Robert

  • 4. Data: 2002-03-11 11:56:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "RURB"
    Fortis
    > To Inteligo i też nie zaokrągla.

    mi Inteligo naliczylo w dniu 4. marca 0,65 PLN odsetek i zero informacji o
    podatku widze.
    Poniewaz nie sledzilem na biezaco rosnacych odsetek wiec nie wiem
    - czy dali mi netto po potraceniu podatku
    - czy potraca podatek np. na koniec miesiaca
    Wyslalem im maila ze strony www i czekam
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-03-11 12:15:00
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    > mi Inteligo naliczylo w dniu 4. marca 0,65 PLN odsetek i zero informacji o
    podatku widze.
    Tutaj się bardzo nie popisali, ani słowa o potrąconym podatku (wszystkie
    kwoty sam wyliczyłem).
    Robert

  • 6. Data: 2002-03-11 17:00:35
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    > PS - ktory to bank - ustalilismy juz tu ze nie zaokragla PBH-PBK i Fortis

    Citek tez nie zaokragla.

    Daniel