  • 71. Data: 2004-01-02 15:46:17
    Temat: Re: [VW] przelewy wewn. sa on-line czy nie???
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > No to skąd możesz wiedzieć co jest zaksięgowane ?

    Nie wiem co jest zaksięgowane - IMHO to jest syndrom przelewu offline.
    Zlecasz przelew a tu nic.

    Bogdan B.

  • 72. Data: 2004-01-02 16:00:29
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem co jest zaksięgowane - IMHO to jest syndrom przelewu offline.
    > Zlecasz przelew a tu nic.

    No niekoniecznie. Całkiem możliwe, że przelew będzie sobie czekać. Ale nie
    może to być wnioskiem z tego, iż nie można odświeżyć salda. Bo nie da się
    powiedzieć bez odświeżenia salda stwierdzić gdzie leżą dane środki.

    Ogólnie sprawa przelewów wewnętrznych w VWBD zaczyna mnie inspirować do
    założenia drugiego rachunku w tym banku - Plus konta, głównie dla celów
    testowych. :-)

    Są pewne okresy, kiedy serwisy - IVR i WWW działają offline. Właśnie wtedy
    nie można zaktualizować salda. To nie podlega dyskusji. I teraz mój typ:
    właśnie w tym okresie przelewy wykonywane czekają na moment, kiedy serwisy
    znowu bedą miały łączność z bazą danych banku. I wtedy przelewy są
    wykonywane natychmiast, lub też są wykonywane po kolei [w zależności od
    wydajności systemu i jego ustawień].

    Idę do Centrum Formularzy. :-)

    --
    Pozdrawiam,