  • Data: 2003-12-24 05:00:01
    Temat: VW cos nie tak z odsetkami???
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trzymam sobie póki co na pluskoncie 10000zł wczoraj bank dopisał mi ok 67gr
    odsetek i od razu wydało mi się to podejrzane:). Bierzmy się za liczenie:
    oprocentowanie pluskonta to 4,25% jezeli uwzględnic podatek to realne
    oprocentowanie wynosi 4,25%*0,8=3,4%
    Trzymam w banku sumę 10000zł po roku otrzymam odsetek 10000*0,034=340zł
    W ciągu jednego dnia powinni mi dopisać 340/365= ok 93gr .
    Pytanie co się stało z moimi 26gr ba nawet z większą sumą bo tym sposbem juz
    od kilku dni dopisuja mi odsetki ??
    Czy VW bank stosuje jakies inne nowatorskie metody liczenia odsetek:P?
    Prosze mnie oświecić i wskazać gdzie popełniłem błąd bo szczerze wątpię aby
    bank musiał oszukiwać na odsetkach , jednak matematyka jest bezlitosna:))

    Pozdr.