  • 11. Data: 2010-05-07 17:37:42
    Temat: Re: VW PlusKonto - uwaga podwyżki
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 7 Maj, 13:35, -Dorota- <d...@N...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > zdaje się że owszem, bank informował gdzieś przy wyciągu o zmianie
    > tabeli opłat i prowizji, ale ja przeoczyłam. Otóż od 5 V obowiązuje nowa
    > tabela, a tam m.in. naliczane są opłaty za przelew wewnętrzny (2zł),
    > zewnętrzny (4zł), złożenie dyspozycji przelewu z datą przyszłą lub
    > zlecenia stałego (5zł), realizacja tegoż - jak za przelew itd.
    > Zainteresowanych odsyłam do informacji na stronach banku.

    Czy ja dobrze widzę że mamy rok 2010? Komu odwaliło że takie opłaty
    wprowadza, co oni chcą uzyskać? Swego czasu kiedy mbank wprowadził 0,5
    zł za przelew sporo ludzi pozamykało rachunki, ale ci tutaj to na co
    liczą???

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2010-05-07 19:15:39
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 7 May 2010 10:37:42 -0700 (PDT), Lisciasty <l...@p...pl>
    wrote:

> [...]
    >wprowadza, co oni chcą uzyskać? Swego czasu kiedy mbank wprowadził 0,5
    >zł za przelew sporo ludzi pozamykało rachunki, ale ci tutaj to na co

    na przejscie na e-directa?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 13. Data: 2010-05-08 06:30:08
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "-Dorota-" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Eurobank.

    Nie obsługuje Polecenia Zapłaty. Dlatego ja polecałbym Aliora.

  • 14. Data: 2010-05-08 18:03:42
    Temat: Re: VW PlusKonto - uwaga podwy?ki
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 7 Maj, 16:12, -Dorota- <d...@N...pl> wrote:

    > W tabeli prowizji i opłat wyszczególnili - 5 zł za modyfikację.
    > Ciekawa jestem, jak się zachowają w momencie zamknięcia rachunku - bo ja
    > mam tych przelewów na pół roku do przodu.

    Mają do wyboru dwa warianty:
    - zamknąć rachunek i zlikwidować jakiekolwiek zlecenia
    - zamknąć rachunek i wykonać zlecenia (oczywiście na swój koszt) :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2010-05-08 23:14:28
    Od: -Dorota- <d...@N...pl>

    sensei <n...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie obsługuje Polecenia Zapłaty. Dlatego ja polecałbym Aliora.

    Nie korzystam z tego. Alior ma słabe oprocentowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 16. Data: 2010-05-08 23:15:56
    Od: -Dorota- <d...@N...pl>

    Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    > e-direkt ?

    Słabe oprocentowanie. Jeśli zostanę przy Plus Koncie (dla
    oprocentowania), to za każdy przelew wewnętrzny płacę 2 zł. No to chyba
    można znaleźć ciekawsze rozwiązania.

    --
    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 17. Data: 2010-05-09 11:05:32
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Ja zostawiłem polecenia zapłaty na Plus Konto. Nic nie wyczytałem, że to
    teraz płatne. Zasilam kiedy i ile mi się podoba i czekam, aż kasa zniknie. A
    odsetki, teraz 3,95% wcale niezłe jak na ROR, ale jednodniowa w mBanku
    lepsza.
    Pzdr.

  • 18. Data: 2010-05-09 17:48:32
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Nie korzystam z tego. Alior ma słabe oprocentowanie.

    3,2% dzięki overnight nie jest takie zle.

  • 19. Data: 2010-05-10 11:34:10
    Od: -Dorota- <d...@N...pl>

    sensei <n...@n...pl> wrote:

    (...)

    > 3,2% dzięki overnight nie jest takie zle.

    Ale jak mogę gdzieś indziej mieć powyżej 5%, to się długo nie
    zastanawiam ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dorota

  • 20. Data: 2010-05-10 16:47:35
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > sensei <n...@n...pl> wrote:
    >
    > (...)

    > Ale jak mogę gdzieś indziej mieć powyżej 5%, to się długo nie
    > zastanawiam ;)

    w Eurobanku ??