  • 11. Data: 2002-02-04 19:12:26
    Temat: Re: VISA i komórka - płatności
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek"
    > przy rachunku karty Visa >Concerto lub Eurokarcie.
    Pana
    > przypadku z >Eurokonta www.
    > usługę, bezpośrednio u >werzyciela , lub w Banku który występuje w jego
    > imieniu ( na podstawie zawartej umowy ).
    >
    > Czy może mi ktoś to przełożyc na Polski!!

    odpowiedzieli ci tylko na drugie pytanie a pierwszego nie zrozumieli bo
    banku bezposrednio to nie dotyczy.
    To tak jakbys co miesiac latal z r-kiem do BOK-u gdzie masz GSM i sam
    placil karta swoje rachunki. Zaplaciles raz to wolno ci wiecej razy -
    logiczne. Jesli karta wypukla to bez problemu operator moze cie sam
    obciazac.
    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-02-04 21:45:14
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>