  • 11. Data: 2002-03-29 10:42:33
    Temat: Re: VE
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > a jak to dziala jesli VC jest debetowa? musi byc autoryzacja przy kazdej
    > transakcji?

    Dokładnie tak samo jak VC chargowa czy kredytowa.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 12. Data: 2002-03-29 10:44:14
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > Jednak nieuczciwy sprzedawca (kolega sprzedawcy) może wykorzystać fakt
    > drukowania numeru karty i daty ważności na slipie i... kupić sobie coś za
    nasze
    > pieniądze. Temat nie jeden raz "wałkowany" na tej liście ;-)

    > I tak i nie. Zależy do czego potrzebujemy karty. Jeśli głównie korzystamy z
    > bankomatów oraz sporadycznie płacimy kartą, VE wystarczy w zupełności. Jeśli
    > jednak używamy kart na codzień - bez embosowanych będzie nam raczej ciężko :-
    )))

    dlatego zachwalam co moje - VC

  • 13. Data: 2002-03-29 10:44:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl>
> [...]
    embosowana,
    > zapłącisz w posach,żelazkach a także mo/to/io.

    lepsza jak dla kogo - jesli nie ma odpowiedniego ubezpieczenia i bank po
    kradziezy nie bierze odpowiedzialnosci za operacje przez jakis czas to
    mozesz siasc i plakac

    tak wiec lepsza nie znaczy bezpieczniejsza a niektorzy do tego przywiazuja
    duza wage.
    Uwazam ze trzeba miec karty elektroniczne i wypukle, visa i MC - minimalny
    komplet 4 sztuki, i moze jeszcze bankomatowa (rzadkosc) - kazda ma
    zastosowanie gdzie indziej. Na stacji benzynowej nie place wypukla a robiac
    wiekszy zakup lub zakup w sklepie do ktorego mam zaufanie moge uzyc
    wypuklej (najlepiej kredytowej)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-03-29 10:52:58
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    > dlatego zachwalam co moje - VC

    Chyba nie chodzi tutaj o chwalenie czegoś, czy nie. IMHO trzeba rzetelnie
    przedstawić argumenty za i przeciw. A każdy musi wybrać karty do własnych
    potrzeb indywidualnie ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 15. Data: 2002-03-29 10:57:01
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    > zastosowanie gdzie indziej. Na stacji benzynowej nie place wypukla a robiac
    > wiekszy zakup lub zakup w sklepie do ktorego mam zaufanie moge uzyc

    I słusznie. Gdyby większość ludzi stosowała by się do powyższych zasad
    (podejrzane miejsca - gotówka lub karta płaska) nie byłoby tylu przykrych
    niespodzianek... Ale cóż, niektórzy wyciągają swojego GOLDA przy każdej okazji.
    To się chyba nazywa snobizm?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 16. Data: 2002-03-29 13:03:24
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał

    > Ale zauwaz ze VC nie zawsze pojdzie - terminale eServiece i juz sporo
    Pekao
    > sa ustawione z 0 floor limitem.

    Fakt, ale wtedy to nie ja biegam po klepie i szukam bankomatu, tylko do mnie
    przybiegaja z zelazkiem :)))

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 17. Data: 2002-03-29 13:11:00
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Zemka" <w...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Fakt, ale wtedy to nie ja biegam po klepie i szukam bankomatu, tylko do
    mnie
    > przybiegaja z zelazkiem :)))

    zalezy czy sklep posiada zelazko ;-) mozesz biega tez za bankomatem ;))

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2002-03-29 13:43:40
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał

    > zalezy czy sklep posiada zelazko ;-) mozesz biega tez za bankomatem ;))

    No to dzwonia po autoryzacje - ja nie bede biegal za bankomatem - szkoda mi
    kasy na prowizje :-)

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 19. Data: 2002-03-29 14:27:12
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No to dzwonia po autoryzacje - ja nie bede biegal za bankomatem - szkoda
    mi
    > kasy na prowizje :-)

    gwarantuje Ci - do Pekao sie nie dodzwonisz.... ;-) kiedys dzownilem
    rownolegle z kasjerka - "Przepraszamy, wszytskie linie sa zajete...."

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2002-03-29 19:10:50
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > dokaldnie taka sama sytuacja dzis w REALu w Kielcach - oglaszaja wszem i
    > wobec ze brak lacznosci i nie przyjmuja kart (nie omieszkali dodac "kart
    > kredytowych"). Pani kasjerka uparce twierdzila ze skoro oglosili to nie
    > pojdzie i ze moge sie... Poposem zeby sprobowala - poszlo bez problemu.

    Widac to jakis świąteczny chochlik - bo w Krakowie w Hicie pierwszy raz od
    bardzo dawna nie chodzily autoryzcje -

    Wojtek