    From: "Krisk" <m...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Uwaga na Santander bank dawne ptf.
    Date: Thu, 30 Mar 2006 20:01:36 +0200

    Tak szukałem bankow i staneło na dwoch BPH i santander. Zdecydowałem się na
    PTF bo lepiej wypadli w wyliczeniach które mi dawali. Kredyt na dokończenie
    budowy 80tys. Gdy juz wszystkie papiery pozałatwiałem pozanosiłem do nich i
    to na raty bo ciagle coś nie tak:) (czesto z mojej winy:) ) podpisuje
    wniosek i sobie czytam, że kredyt 80tys ale razem to 82600zł. Coś mi nie
    grało bo wczesniej bylo mniej na wydrukach pieknych które mi przysyłali
    przez internet a takze w siedzibie. Od razu zauważyłem w czym rzecz,
    ubezpieczenie na życie za 5 lat z góry 890zł. We wszystkich wydrukach tego
    nie bylo. Gdy sie pytałęm to pan twierdzil ze rzeczywiscie jest bład i
    informatycy juz naprawiają. Troche mnie to zdenerwowalo ale juz tyle
    zalatwilem i podpisalem ten wniosek. Teraz mysle czy jeszcze moge sie
    wycofac.
    Czy wszedzie chcą przy takiej inwestycji ubezpieczenia? Mam juz
    ubezpieczenie na życie w pracy. Nie wiem czy cos robic i poprostu podpisac
    umowe. Moze ktos brał 80tys i napisze ile do tego bylo dodatków w stylu
    prowizja, opłata z tytulu ryzyka i ubezpieczenie?? bo cos mi tu nie pasuje