  • 31. Data: 2008-01-27 18:03:58
    Temat: Re: Usprawnienia Polbank24?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" d...@i...goo
    glegroups.com

    > Z piekła jak z piekła. :)
    > Ja (korzystając z innej drogi do ,,świata'') mogę zalogować się, ale
    > nie mogę zainstalować certyfikatu, choć na pewno podaję poprawne hasło. :)

    : Prawdopodobnie system nie dostal informacji o ODINSTALOWANIU

    Tego się spodziewałem. :)

    : certyfikatu z komuterow ktore nie lacza sie z Polbankiem - Paragraf 22 :)))

    Dzięki za podpowiedź. :) Może rzucę okiem do ,,notatek''.

    -=-

    Jak mógł dostać, skoro nie mogę z tamtego (na którym jest zainstalowany,
    czyli z tego, z którego teraz piszę) komputera zalogować się pod IE? :)
    Przecież odinstalowanie wymaga zalogowania spod IE, a tego właśnie tutaj
    nie mogę zrobić?!

    Czy mam rozumieć, że jeśli chcę zainstalować certyfikat na innym komputerze,
    to na tym mam odinstalować? :) Dla mnie to zaczyna pachnieć horrorem. :)

    Rozumiem zdrapki (PKO BP SA) i SMSy, ale nie mogę pojąć tych certyfikatów!!!
    Oczywiście preferuję SMSy, a i to tylko przy ustanawianiu odbiorcy. :)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 32. Data: 2008-01-27 18:30:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" d...@i...goo
    glegroups.com

    : Prawdopodobnie system nie dostal informacji o ODINSTALOWANIU
    : certyfikatu z komuterow ktore nie lacza sie z Polbankiem - Paragraf 22 :)))

    Gdzie jest ten paragraf? Mam ochotę to przeczytać, ale nie wiem, gdzie szukać. :)

    --
    ____

  • 33. Data: 2008-01-27 18:41:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 18:30, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "krzysztofsf" d...@i...goo
    glegroups.com

> [...]
    >
    > Gdzie jest ten paragraf? Mam ochotę to przeczytać, ale nie wiem, gdzie szukać. :)

    http://www.sciaga.pl/tekst/11013-12-joseph_heller_pa
    ragraf_22

  • 34. Data: 2008-01-27 19:20:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 1...@q...goo
    glegroups.com

    > Gdzie jest ten paragraf? Mam ochotę to przeczytać, ale nie wiem, gdzie szukać. :)

    : http://www.sciaga.pl/tekst/11013-12-joseph_heller_pa
    ragraf_22

    " Mimo wszystko "Paragraf 22" to doskonała książka, która zaciekawi
    " każdego swoim spojrzeniem na wojnę

    A poważniej? Jest taki zapis o potrzebie odinstalowywania
    certyfikatu przed ponownym jego instalowaniem?

    --
    ____

  • 35. Data: 2008-01-27 19:31:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sty, 19:20, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    http://www.polbankefg.pl/p7_5_1.html#f10

  • 36. Data: 2008-01-27 19:53:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 3...@q...goo
    glegroups.com

    > A poważniej? Jest taki zapis o potrzebie odinstalowywania
    > certyfikatu przed ponownym jego instalowaniem?

    http://www.polbankefg.pl/p7_5_1.html#f10

    Co powinienem zrobić w przypadku chęci wymiany komputera,
    na którym zainstalowany został mój Certyfikat Cyfrowy?

    W takiej sytuacji należy odwołać Certyfikat Cyfrowy z komputera, na
    który Certyfikat Cyfrowy był pobrany. Za pośrednictwem bankowości
    elektronicznej Polbank24 w każdej chwili możliwe jest odwołanie
    Certyfikatu Cyfrowego. Jednakże należy pamiętać, że procedura
    odwoływania Certyfikatu może być dokonywana na dowolnym komputerze
    z dostępem do internetu.

    Są więc nadzieje... Ale zapewne trzeba znać hasło do odwoływania...
    No i teraz powinienem sobie przypomnieć sytuację sprzed pół roku...
    Pomyśleć, o czym wówczas myślałem... I... I wygenerować hasło raz
    jeszcze... A nuż[e] się uda... :) Imiona i nazwiska pracujących
    wówczas w białostockim oddziale Polbanku panienek pamiętam, ale
    obawiam się, że tak słodko nie będzie, że odwołuje imię którejś
    z nich...

    Dzięki za podpowiedź. :)

    Za kwadrans spróbuję odwołać tamten i powołać kolejny. :)

    A później może przeniosę WXP stamtąd tutaj, choć czarno to widzę,
    bo nie mam tutaj miejsca, a tamten WXP ma wszystkie łaty, SP itd...
    Nawet ikonami zaczyna przypominać Vistę. ;) Niestety te uaktualnienia
    zajmują łącznie chyba ze 4 GB, a ja na systemowe zarezerwowałem raptem 1 GB. :)
    Tymczasowo będę mógł wywalić tymczasową partycję (dużą na 9 GB) ale na dłuższą
    metę będę musiał ograniczyć się do 1 GB dla systemu. :)

    No i przy okazji zobaczę, czy rzeczywiście przenoszenie WXP
    z komputera na zupełnie innym komputer tak wiele kosztuje wysiłku.

    --

  • 37. Data: 2008-01-27 20:33:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fning9$m3v$...@f...man.torun.pl

    > Za kwadrans spróbuję odwołać tamten i powołać kolejny. :)

    Słodko nie jest... Trzeba jeszcze znać jakiś numer...
    No i ja go nie znam...
    Może zapisałem na wszelki wypadek, a może i nie zapisałem...

    --