  • 1. Data: 2003-02-27 13:40:12
    Temat: Ubezpieczenie na życie do kredytu mieszkaniowego
    Od: "Marcin" <m...@p...com>

    witam

    mozecie polecic jakies sensowne (tanie) ubezpieczenie na zycie do kredytu
    mieszkaniowego ?

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-02-27 14:49:42
    Od: Tomasz Jozefiak <t...@p...gazeta.pl>

    Marcin wrote:
    > witam
    >
    > mozecie polecic jakies sensowne (tanie) ubezpieczenie na zycie do kredytu
> [...]

    Polecam Allianz, zwykłe terminowe ubezpieczenie. Mają też specjalną
    ofertę dla kredytobiorców, warto sprawdzić, choć to chyba przeważnie
    wychodzi drożej.
    Zajrzyj też na http://www.expander.pl

    Pozdrawiam
    Tomek Józefiak

  • 3. Data: 2003-02-27 19:07:35
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    > Polecam Allianz, zwykłe terminowe ubezpieczenie. Mają też specjalną
    > ofertę dla kredytobiorców, warto sprawdzić, choć to chyba przeważnie
    > wychodzi drożej.

    Zgadza sie...Allianz w tej materii ma naporawde bardzo korzystne
    ubezpieczenia. Jestem agentem i kiedys robilismy specjalne symulacje jak
    najkorzystniej bedzie ubezpieczyc kredyt i wychodzi najlepiej jednak w
    Ubezpieczeniu dla kredytobiorcow...No chyba ze osoba, ktora bierze kredyt
    jest bardzo mloda to moze jej sie oplacic zwykle termiowe na zycie bo stawki
    ze wzgledu na wiek beda niewielkie...