  • 1. Data: 2009-03-30 18:28:13
    Temat: UOKiK kontra banki odslona 2
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    30.3.Warszawa (PAP) - Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów złoży do sądu
    kolejny wniosek, tym razem przeciwko Bankowi Millennium, w związku z
    nieuczciwymi praktykami rynkowymi stosowanymi przez ten bank - poinformowała
    w radio PiN Małgorzata Krasonodębska-Tomkiel, prezes UOKiK.
    "Mogę zdradzić na razie tylko, że kolejny pozew, który przygotowujemy i
    który powinien być wysłany do sądu (mam nadzieję, że to się uda jeszcze
    przed Wielkanocą), będzie dotyczył nieuczciwych praktyk rynkowych Banku
    Millennium" - powiedziała Krasnodębska w radiu PiN.

    "Są to nieuczciwe klauzule umowne zawarte w umowach o kredyt hipoteczny,
    dotyczące m.in. problemów, które są zgłaszane masowo przez klientów banków w
    ostatnim czasie" - dodała.

    W zeszłym tygodniu UOKiK skierował do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    pozew przeciwko BRE Bankowi. Urząd kwestionuje zawartą w umowach na kredyty
    hipoteczne klauzulę stanowiącą, że bank może zmienić niektóre warunki umowy.
    (PAP)