    From: "Haddar" <h...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: TelePekao24, zadluzenie, strata pracy
    Date: Mon, 7 Oct 2002 15:23:22 +0200

    Witam,

    Stracilem prace przed wakaciami. Teraz jestem na zasilku. Mam dopuszczalne
    zadluzenie na koncie na pare ladnych tysiecy. Do tych paru miesiecy stan
    konta jest ujemny choc saldo dodatnie. Teraz przez nieuwage 2 razy w
    przeciagu miesiaca stalo sie tak ze moje zadluzenie przekroczylo
    dopuszczalne. Dostalem wiec takie upomnienie:

    W związku z powyższym wzywamy Pana do spłaty zaległego zadłużenia
    iprzesłania do CBE w Łodzi zaświadczenia o zatrudnieniu i wysokości dochodów
    za ostatnie 3 miesiące , w ciągu 14 dni od dnia otrzymania
    niniejszegoupomnienia.
    Brak spłaty lub niedostarczenie w terminie powyższych dokumentów
    będziestanowiło podstawę do wypowiedzenia umowy o pożyczkę w Eurokoncie www
    orazumowy rachunku rachunku Eurokonto www.

    Zadluzenie splacilem... Ale co z tym przyslaniem zaswiadczenia i wyskokosci
    dochodow. Nie moge tego zrobic bo nie pracowalem przez ostatnie 3
    miesiace... Mam zamiar opisac im moja prawdziwa sytuacjie, zobowiazac sie do
    placenia odsetek od tego debetu i takie tam... Pracuje w branzy
    informatycznej i jak mnie przycisnie to znajde prace... pytanie tylko za
    ile...

    Co moga zrobic w takiej sytuacji? Przyznam ze grozba 1-razowej splaty
    zadluzenia przyprawia mnie w tej chwili o palpitacje...

    Pozdrawiam,

    Hadaar