  • 11. Data: 2010-10-13 07:21:17
    Temat: Re: TEST karty prepaidowej BZWBK?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Paź, 09:09, "Bartnick" <a...@S...onet.pl> wrote:

    > Buu, ja też lubię testować, a mnie nie zaprosili :)
    > Adres jest trochę antyspamowy, ale pewnie nie z takimi dają radę.
    > Pozdrawiam
    > Bartnick

    Zaprosili, zarejestrowalem, czekam na zasilenie.

    Pierwsze wrazenia - karta nieanonimowa - trzeba podac dane personalne,
    pesel.
    naturalnie bez weryfikacji - w zwiazku z czym mozna podac cudze dane -
    uwazam, ze nie powinno byc wymogu podawania peselu, bo nie sztuka
    zdobyc ich peczki, jesli juz ktos chcialby zalozyc lipna karte. -
    wystarczylyby same dane personalne.

    Niejasne sa dla mnie przyszle koszty doladowan.
    Chyab jesli wplata gotowki w kasie bzwbk na numer karty podany w kasie
    na papierku, to bez oplat.
    Wplaty internetowe wylacznie poprze Blue cash z pobraniem przez nich
    oplaty.

  • 12. Data: 2010-10-13 07:25:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Paź, 09:21, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > na papierku, to bez oplat.
    > Wplaty internetowe wylacznie poprze Blue cash z pobraniem przez nich

    Uzupelniam - konioeczne jest posiadanie telefonu komorkowego na ktory
    przesylaja sms kod cv2

  • 13. Data: 2010-10-14 07:41:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Paź, 09:25, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]

    Zasilono juz komus karte do testow?

  • 14. Data: 2010-10-14 15:49:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zasilono juz komus karte do testow?

    mnie jeszcze nie...zobaczymy ile trzeba bedzie poczekac

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2010-10-15 02:14:59
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    W dniu 2010-10-14 17:49, RobertS pisze:

    > mnie jeszcze nie...zobaczymy ile trzeba bedzie poczekac

    Zeby sie nie okazalo, ze ktos przeprowadzil sprytna marketingowa akcje
    zakladania kart bez jakichkolwiek bonusow dla "testerow"....
    Dostalem zaproszenie na poczte moja i syna, obaj zalozylismy i obaj
    czekamy....
    W TOIP, a raczej cenniku doladowan karty brak jasno sprecyzowanej
    informacji, czy wplata gotowkowa w oddziale BZWBK na konto karty rowniez
    jest obciazona 1 zlotowa prowizja czy nie.

  • 16. Data: 2010-10-15 07:36:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 04:14:59 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Zeby sie nie okazalo, ze ktos przeprowadzil sprytna marketingowa akcje
    > zakladania kart bez jakichkolwiek bonusow dla "testerow"...

    Jeżeli się już tak ochoczo wzięliście za testowanie tych rzekomych 100 pln
    to sprawdziliście chociaż czy maile, który nie został rozesłany przecież
    przez bank ma coś w ogóle z nim wspólnego?
    Ja tego maila potraktowałem tak jak każdy inny taki czyli po prostu jako
    spam i coś mi się wydaje, że dobrze zrobiłem nie podając na tacy swoich
    danych osobowych.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2010-10-15 08:04:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 09:36, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > Ja tego maila potraktowałem tak jak każdy inny taki czyli po prostu jako
    > spam i coś mi się wydaje, że dobrze zrobiłem nie podając na tacy swoich

    Dane podaje sie do BZWBK, rejestrujac karte na ich stronie i podaje
    numer konta do zasilen agencji 121PR, ktora sie kryje za ta akcja

  • 18. Data: 2010-10-15 11:49:58
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    Chcielibyśmy potwierdzić, że jest to wspólna akcja Banku Zachodniego
    WBK i agencji 123PR.

    > Dane podaje sie do BZWBK, rejestrujac karte na ich stronie i podaje
    > numer konta do zasilen agencji 121PR, ktora sie kryje za ta akcja
    Dokładnie tak.

    Do końca października czekamy na potwierdzenia chęci udziału w testach
    osób zaproszonych, a w pierwszym tygodniu listopada ich karty zostaną
    zasilone.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 19. Data: 2010-10-15 19:53:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Do końca października czekamy na potwierdzenia chęci udziału w testach
    > osób zaproszonych, a w pierwszym tygodniu listopada ich karty zostaną
    > zasilone.

    szkoda, że takiej informacji nie ma w sieci, osoba która rozsyłała
    emaile również tego rodzaju informacji nie podawała...tylko "proszę
    czekać na doładowanie"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2010-10-17 20:37:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    ?Użytkownik "krzysztofsf"
> [...]
    >na papierku, to bez oplat.
    >Wplaty internetowe wylacznie poprze Blue cash z pobraniem przez nich

    Przelew z rachunku prowadzonego w BZ WBK na poczet nabycia lub zasilenia
    Karty
    -> wg stawek za przelew na rachunek z BZWBK
    czyli sa normalne przelewy
    Ja tam do kwietnia 2011 korzystam z ostatnich kart przedplaconych ING
    (tych wyciętych)
    - mają tą zaletę że jeszcze w życiu nie musiałem do nije używać kodu PIN
    *** blad ***