    From: Vonnegut79onPC <v...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Szukam najtańszej Karty Kredytowej
    Date: Fri, 17 Oct 2008 08:49:27 +0200

    Witam,

    Mam taki oto problem :) Od lat unikam posiadania KK w swoim portfelu.
    Nie kręcą mnie promocje, zbieranie punktów itd. Jednakże dopadła mnie
    konieczność jej posiadania i to z winy polityki Apple ;) Żeby zrobić
    zakupy w AppStore z aplikacjami do iPhone'a muszę mieć założone konto, a
    konto zakładają mając KK :) Są jeszcze kody, ale to niebezpieczne (nie
    ta grupa).

    Zapoznałem się mniej więcej z zasadami jakie obowiązują przy posiadaniu
    KK i szukam karty która: ma jak najmniejszy limit - starczy mi nawet 200
    zł miesięcznie (przynajmniej na początek - bo może mi się spodoba KK),
    wymaga najmniejszego obrotu potrzebnego do anulowania opłaty rocznej,
    alternatywnie jak najniższa opłata roczna, przy założeniu nie
    "wyrobienia" limitu kwotowego transakcji.

    Generalnie nie musi być ubezpieczona bo to w końcu także dodatkowy koszt
    :) Musi być pewnie wypukła :)

    Dzięki za jakieś sugestie :)

    Vonn