  • 1. Data: 2013-11-21 19:30:16
    Temat: Szczury a rekonstrukcja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy w obecnej sytuacji (gdy rząd jest rekonstruowany) nadal
    można nazywać BGZ bankiem szczurów? Nie chciałbym podpaść
    następcy wynalazku, któremu na imię podatek Belki czy podatek
    Vincentego, aby ten następca (czyli obecny minister, choć już
    chyba nie wicepremier) nie ogłosił, że kolejna odsłona tegoż
    podatku (zapewne nazwana Podatkiem Szczurzym) w wypadku
    Eneuela wyniesie [na orbitę fiskusową] 200%...

    [czy z ING może wydostać się coś dobrego?...
    i jeśli nawet szczury stamtąd już uciekają,
    czy to nie oznacza, że z bankiem jest źle]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-11-21 19:39:01
    Temat: Re: Szczury a rekonstrukcja
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

> [...]
    > następcy wynalazku, któremu na imię podatek Belki czy podatek
    > Vincentego, aby ten następca (czyli obecny minister, choć już

    Vincent już nie zasłynie jako wynalazca czegoś tak odkrywczego, jak
    belkowe, a co najwyżej jako kłamca bez skrupułów i bandyta o
    niepohamowanym apetycie. Spuśćmy wodę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-11-21 20:33:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 528e5344$0$2177$6...@n...neostrada.pl

    > Vincent już nie zasłynie jako wynalazca czegoś tak odkrywczego, jak belkowe, a co
    najwyżej jako kłamca bez skrupułów i bandyta o
    > niepohamowanym apetycie. Spuśćmy wodę.

    Nie mieszam się do polityki -- dla mnie Vincenty to modyfikator
    i uszczelniacz (albo -- zaokrąglator) wiadomej Belki. Co jednak
    z BGZ? -- czy nazywanie ich bankiem szczurów nie zostanie źle
    przyjęte przez nowo mianowanego ministra?

    Co wówczas, gdy napiszę:

    szczury zablokowały możliwość przyjęcia moich
    pieniędzy, czego skutkiem było niewypłacenie
    mi 100 orzeszków

    nie narażę się następcy Vincentego?

    Gdy moje inicjały skolidowały ze skrótową nazwą fontu Lucida
    Console, grupa ASCIIartystyczna wzięła to pod uwagę...

    Czy w związku z zaistniałą sytuacją można nadal nazywać
    BGZ -- szczurzym bankiem bądź bankiem szczurzym? A jeśli
    nawet będzie to dozwolone, czy nie będzie to prowadziło
    do nieporozumień? -- bo jednak wiadomy minister nie
    wywodzi się z BGZ, ale z ING...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Zaniedbuję odwiedzanie polszczyzny, dlatego nie
    wiem już, czy dobrze czynię, obdzielając nowego
    od ministerialnej teki czy ministerialnego fotela... ;)

  • 4. Data: 2013-11-22 00:18:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l6ln5v$fsa$...@n...news.atman.pl

    > Co wówczas, gdy napiszę:

    + Jeśli napiszę:

    > szczury zablokowały możliwość przyjęcia moich
    > pieniędzy, czego skutkiem było niewypłacenie
    > mi 100 orzeszków

    > nie narażę się następcy Vincentego?

    Już pogubiłem się zupełnie...

    http://www.twojewiadomosci.com.pl/content/szczury-la
    taj%C4%85-po-platformie-w-dodatku-z-wszami

    Ktoś nam wrzuca tematy, które nas dzielą. To takie szczury,
    w dodatku z wszami -- skomentował Jan Kaźmierczak, poseł z Gliwic.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'