  • 1. Data: 2013-11-21 15:43:56
    Temat: Plus dla Citi
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Po raz pierwszy w życiu nie spłaciłem karty w GP. Pomyliłem się
    definiując przelew i zamiast x529,xx zleciłem x259,xx.

    Po telefonie zwrócili odsetki ze względu na dobrą współpracę.

    Jak dla mnie Citi pozostaje #1 jeśli chodzi o obsługę KK (w porównaniu
    do Lukasa/Crefit Agricole, WBK/BZ WBK, Mille i mBanku, bo od nich
    kredytówki miewałem).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2013-11-21 18:06:37
    Temat: Re: Plus dla Citi
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek Andrzejewski" p...@4...com

    > Po raz pierwszy w życiu nie spłaciłem karty w GP. Pomyliłem
    > się definiując przelew i zamiast x529,xx zleciłem x259,xx.

    > Po telefonie zwrócili odsetki ze względu na dobrą współpracę.

    Mnie też zwrócili.

    > Jak dla mnie Citi pozostaje #1 jeśli chodzi o obsługę KK
    > (w porównaniu do Lukasa/Crefit Agricole, WBK/BZ WBK, Mille
    > i mBanku, bo od nich kredytówki miewałem).

    Z Mille także można dojść do porozumienia.
    Luks, BZ WBK czy mBank -- to zupełnie inny świat.

    Szczurzej (BGZ) KK nie miałem.

    Obecnie mam tylko karty kredytowe dwóch banków -- Millennium i Citi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-11-21 22:17:06
    Temat: Re: [SPAM]Plus dla Citi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Jak dla mnie Citi pozostaje #1 jeśli chodzi o obsługę KK (w porównaniu
    > do Lukasa/Crefit Agricole, WBK/BZ WBK, Mille i mBanku, bo od nich

    tak jak piszesz, w citi czasem jak się spóźnisz 1 dzień to odsetek nie ma

    podobny błąd zrobiłem kiedyś przy KK BZWBK i odsetki zwrócili, ale
    dostałem info, że jedyny i ostatni raz ;-)

    zamiast końcówki przelewu 73 gr wpisałem 37...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-11-21 23:47:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" l6lt8f$c3v$...@s...man.poznan.pl

    > zamiast końcówki przelewu 73 gr wpisałem 37

    Moim zdaniem naraziłeś bank na poważne straty! ;)

    Ja kiedyś (aby uniknąć takich głupich błędów) po
    prostu kopiowałem te dwie liczby (należność do
    zapłacenia i to, co zleciłem do przelania) do
    kalkulatora, aby te dwie liczby odjąć od siebie.

    Zwykle też nie przepisuję cyfra po cyfrze, ale kopiuję -- właśnie
    dlatego, aby zminimalizować prawdopodobieństwo powstania błędu.

    Akurat w mBanku nie można kopiować za pomocą ^C -- trzeba klikać.

    IMO warto pamiętać postawę banku w sytuacjach takich, jak Twoja.
    I wybierać do poważnej współpracy tylko te banki (tylko te osoby
    w ogóle) które w takich sytuacjach nie kopną/dokopią, ale podeprą
    czy podtrzymają.

    -=-

    BZ WBK czy Szczury są miłe, gdy czegoś (klienta oczywiście -- i reklamy)
    potrzebują, ale gdy są zaspokojone, potrafią (jak na szczury przystało?)
    gryźć i pokazywać pazurki. Kilku takich ,,kontrahent'' i całe życie można
    stracić, bo w razie czego takie osoby dołożą starań, aby to życie wywrócić.

    Dobry człowiek (bank, przyjaciel, wróg itd.) to taki, który widząc,
    że mam uszkodzone ucho, nie krzyczy w to ucho. Hołociaż uzna -- Bóg
    dał mi nad nim przewagę, więc wykorzystam. :) Byłoby niewdzięcznością
    niewykorzystanie szansy danej przez Boga!

    -=-

    BTW -- gdyby nie te posty, przegapiłbym termin spłaty KK Citi.

    -=-

    Ponoć w depresji psychicznej jest ten człowiek, który wykonuje
    dziwne/niepotrzebne czynności. Czy moje pisanie jest niepotrzebne
    bądź jakoś nieuzasadnione? Gdyby nie to pisanie -- zapomniałbym
    o spłacie KK. Grupy dyskusyjne są dla mnie i źródłem dochodów,
    i informacją chroniącą zarazem -- choćby przed Złotą Plichtą.

    -=-

    IMO Citi to dobry bank. Mille -- też.
    ING (może teraz już jest inaczej) czy klonownice -- to inna półka.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-11-22 08:47:27
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > zamiast końcówki przelewu 73 gr wpisałem 37...

    Mam tylko KK mBanku. Jeszcze nigdy nie musiałem sam wpisywać kwoty spłaty
    (wybieram z menu, lub samo się spłaca).
    Nie wiedziałem, że inne banki w pakiecie z KK dają klientowi comiesięczną
    dawkę adrenaliny poprzez zabawę w polowanie na czeskie błędy ?
    P.G.

  • 6. Data: 2013-11-22 09:01:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:l6m2pl$c9j$1@node1.news.atman.pl...

    > Akurat w mBanku nie można kopiować za pomocą ^C -- trzeba klikać.

    Zawsze działało. Sprawdziłem jak jest teraz. Bez problemu przez ^C ^V
    przeniosłem kwotę z pliku tekstowego do przelewu wypełnianego w mBanku i
    odwrotnie.
    Czy to jest może nowa wartość dodana wraz z nowym interfejsem, którego
    jeszcze nigdy nie widziałem ?
    P.G.

  • 7. Data: 2013-11-22 11:35:25
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 22 Nov 2013 08:47:27 +0100, Piotr Gałka

    >Nie wiedziałem, że inne banki w pakiecie z KK dają klientowi comiesięczną
    >dawkę adrenaliny poprzez zabawę w polowanie na czeskie błędy ?

    skąd mieli wiedzieć, że to czeski błąd, a nie brak kasy klienta na
    spłatę? Zapłacone nie całe, więc odsetki naliczyli automatem.
    Ja zareagowałem - więc automat białkowy skorygował.
    Szybko, prosto, obie strony zadowolone - dlatego plus dla Citi, że się
    na parę dyszek nie połaszczyli.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2013-11-22 11:49:31
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.11.2013 08:47, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Mam tylko KK mBanku. Jeszcze nigdy nie musiałem sam wpisywać kwoty
    > spłaty (wybieram z menu, lub samo się spłaca).

    Dodaj że to jest jedyna możliwość żeby KK spłacić z jedynego słusznego
    konta.

    Co jest upierdliwe, jeżeli na tym koncie akurat nie ma kasy i chce się
    spłacić z innego, w innym banku.

    Co jest megaupierdliwe, jeżeli akurat mąż chce żonie spłacić kartę.

    I tak offtopicznie - jak to będzie po połączeniu Multi i Mbąka? W multi
    mogę spłacać KK przelewem, czy po połączeniu stracę tą możliwość?

    p. m.

  • 9. Data: 2013-11-22 12:06:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Dodaj że to jest jedyna możliwość żeby KK spłacić z jedynego słusznego
    > konta.

    Nie wiedziałem, że inaczej się nie da. Jakoś nigdy się nad tym nie
    zastanawiałem.
    P.G.

  • 10. Data: 2013-11-22 12:09:05
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > skąd mieli wiedzieć, że to czeski błąd, a nie brak kasy klienta na
    > spłatę?

    Nie chodziło mi o skutek a o przyczynę.
    Nie każdy bank pewnie bez problemu skoryguje.
    P.G.