  • 11. Data: 2009-02-03 10:45:38
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gm8u3c$emh$1@inews.gazeta.pl...
    > To nie sa klamstwa Kolego, podalem ceny z pierwszego i ostatniego
    > notowania
    > dla Swarzedza i Krosna. Ty z kolei mylisz spekulacje z metoda buy&hold.

    Własnie dowiedziałem się, że metoda B&H polega na trzymaniu akcji do końca
    świata lub końca notowań (w zależnoiści co nastąpi później).
    Dziękuję że mnie oświeciliście, bo jeszcze długo tkwiłbym w błędnym
    przekonaniu, że przy tej metodzie również przychodzi moment na sprzedaż
    akcji.

  • 12. Data: 2009-02-03 11:02:33
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    To nie propaganda. Wybralem spolki, ktore notowane sa na gpw od samego
    poczatku, tj. od pocz. lat 90-ych. Moge podac rowniez inne firmy notowane od
    tamtego czasu: Elektrim, Uniwersal, Irena, Efekt, Vistula, Kable, INGBSK,
    BPH. Wniosek: B&H to mit i haslo reklamowe sprzedawcow funduszy dla
    naganiania plebsu na swoje topowe produkty inwestycyjne.

    D.

  • 13. Data: 2009-02-03 11:05:51
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    W tym momencie zadam Ci moje kultowe juz pytanie: Poprosze o equity tej
    metody dla Swarzedza, Prochnika, Krosna za ostatnie 18 lat.

    D.

  • 14. Data: 2009-02-03 11:07:26
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    B&H to nie strategia na rok czy dwa, zbyt mala probka danych. Za 15 lat
    jednak chetnie takie zestawienie obejrze i jestem przekonany, ze bedzie ono
    wygladalo tak samo jak to moje dzisiejsze dla "starych" spolek notowanych na
    gpw.

    D.

  • 15. Data: 2009-02-03 11:15:16
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

> [...]
    > ono
    > wygladalo tak samo jak to moje dzisiejsze dla "starych" spolek notowanych

    Możesz takie zestawienie zrobić już teraz.
    Dla spółek z NYSE czy LSE chociażby.

  • 16. Data: 2009-02-03 11:17:28
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

> [...]
    > BPH. Wniosek: B&H to mit i haslo reklamowe sprzedawcow funduszy dla
    > naganiania plebsu na swoje topowe produkty inwestycyjne.

    Sprzedawcy to akurat zarabiają na prowizjach.
    Od kupna i sprzedaży.
    Im więcej takich transakcji, tym lepiej dla nich.
    Więc kto tu się daje naganiać?

  • 17. Data: 2009-02-03 11:22:07
    Od: k...@o...pl

    > W tym momencie zadam Ci moje kultowe juz pytanie: Poprosze o equity tej
    > metody dla Swarzedza, Prochnika, Krosna za ostatnie 18 lat.
    >
    > D.

    No i na odwrót. Gdybym tak inwestował to bym ci podał ale zapewniam Cię nie
    byłbym stratny ani grosza. Co najwyżej miałbym kope akcji, jednak nie mniej niż
    na początku.Nie może być strat jeżeli kupuję taniej niż sprzedałem a sprzedaję
    drożej niż kupiłem. To Dieter jest proste jak drut. Jedyne ryzyko to trafienie
    na bankruta ale to już ryzyko zawodowe dla każdej metody. Odpowiedni dobór
    akcji to też sztuka.

  • 18. Data: 2009-02-03 11:23:13
    Od: "dejwidziu" <d...@w...pl>

    Gdzieś czytałem zdanie które parafrazuje: jesli inwestor zaczyna sie martwic
    o cudzy portfel, ile zarobi na nim broker, dom maklerski mija sie z celem
    inwestora.
    Jesli strategia daje zadowalająca stope zwrotu jakie znaczenie ma ilośc
    zawieranych transakcji tym samym ile prowizji zarobi borker?
    ============

  • 19. Data: 2009-02-03 11:32:00
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Mowisz jak wykladowca: kupic tanio sprzedac drozej - przeciez to takie proste.

    Twoja zasada to nic innego jak usrednianie strat. Ilosc akcji rosnie, a stan
    konta i tak spada.

    Cos co wydawac sie moze zyskowne po przetestowaniu sprowadza rachunek do
    parteru w ekspresowym tempie, dlatego poprosilem o equity, bo na razie to
    teoretyzujesz i ludzisz sie, ze masz graala.

    D.

  • 20. Data: 2009-02-03 11:33:12
    Od: k...@o...pl

    > W tym momencie zadam Ci moje kultowe juz pytanie: Poprosze o equity tej
    > metody dla Swarzedza, Prochnika, Krosna za ostatnie 18 lat.
    >
    > D.

    A nie dodałem, że podam ci za kilka, klilkanaście lat, bo taką metodę już
    stosuję. Dzisiaj np. mój portfel wzbogacił się o ok 20% akcji niektórych
    walorów.