-
Data: 2005-07-21 12:47:32
Temat: Skrajna niekompetencja w Lukas -- KK
Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W maju rozstałem się z KK Lukasa (tzn. jak okazało się -- nieskutecznie),
dostałem potwierdzenie zamknięcia (nawet nie musiałem pisać pisma, wydrukowano
w oddziale kwitek do podpisu, podpisałem i pożegnałem się). Do tego momentu
wszystko było ślicznie ("tak powinno...").
W czerwcu dostałem wyciąg, na którym naliczono opłatę za... kolejny rok
użytkowania karty. Zadzwoniłem, złożyłem reklamację, odpowiedź miała przyjść
listem (tak sobie zażyczyłem) niebawem. (O naiwności).
W lipcu dostaję kolejny wyciąg (powinien być ostatni), OCZYWIŚCIE nie widzę
korekty opłaty, listu z odpowiedzią na reklamację OCZYWIŚCIE też nie ma.
Dzwonię na Lukaslinię -- moja reklamacja *zaginęła*, nie ma jej w systemie(!!).
I nic z tym nie mogą zrobić, ponieważ nie wiem komu ją skłądałem i nie mogę
tego udowodnić :)). Dowiaduję się też, że a) karta nie została zdeaktywowana,
b) aby zamknąć kartę musiałbym spłacić do 30.06 całość zadłużenia
(interesujące, bo obciążenia spływały jeszcze w lipcu -- to mam sobie wywróżyć
kwotę spłaty? p. M. Lantra -- od dziś spisuję nazwiska dysponentów Lukasa --
nie potrafił odpowiedzieć i tylko w kółko powtarzał swoje niczym bot).
Coś wydaje mi się, że faktycznie przy zamykaniu KK Lukas wykazuje się zawsze
totalną niekompetencją.
PS. Mogliby zatrudniać szybszych dysponentów -- przyjmowanie reklamacji przez
20 minut (całość rozmowy trwała chyba z 1/2h) to ewenement. No i koniecznie
musiałem podać dokładną datę składania wniosku -- na sugestię, że dokładną datę
mają w systemie dowiedziałem się, że, cytuję, 'to co w systemie to prywatna
sprawa Lukasbanku'.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.05 18:18 Marcin_P.
- 22.07.05 13:03 r...@a...net.pl
- 22.07.05 17:58 Marcin_P.
- 22.07.05 21:13 trainer
Najnowsze wątki z tej grupy
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
Najnowsze wątki
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP