  • 1. Data: 2016-03-08 11:40:28
    Temat: Sądny dzień...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Dziś sądny dzień... Stanę przed sądem!!! Na bankowym (BZWBKKBSg) parkingu,
    ale jednak przed sądem!!! Naprzeciwko sądu... Stanę, aby zdać mą odpowiedź...
    Ale ja nie o tym chciałem....

    Dziś Trybunał miaU rozpatrywać...

    Zamiast jednak rozpatrywania, rozpatruje odroczenie rozpatyrwanie?...
    Już rozpatrzył to odroczenie... Niemal od ręki odroczył?...

    Zdam ;) odpowiedź na to:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/16837i.png

    TK ma teraz problem:

    http://wiadomosci.wp.pl/lbid,10745,title,Trybunal-Ko
    nstytucyjny-zbada-ustawe-o-TK-autorstwa-PiS,nazywo.h
    tml?ticaid=1169d4&_ticrsn=3
    Nowelizacja ustawy o Trybunale Konstytucyjnym pod lupą sędziów. Wniosek Ziobry
    odrzucony

    [telenowela --> nowela na odległość]

    Trybunał Konstytucyjny rozpatruje nowelizację ustawy o TK autorstwa PiS.
    Została ona zaskarżona przez posłów PO, PSL i Nowoczesnej, a także przez
    Pierwszą Prezes Sądu Najwyższego, Rzecznika Praw Obywatelskich oraz Krajową
    Radę Sądownictwa. Rozprawie przewodniczy prezes Trybunału Andrzej Rzepliński,
    a sędzią sprawozdawcą jest Stanisław Biernat.

    [wiele osób dba o koryto w Rzeczpospolitej?...

    wiele osób merytorycznie i rzeczowo dba o koryto w Rzeczpospolitej?...

    -też nie tak... też trochę jakby nie tak, a nawet inaczej?...

    w zgodzie z prawem wiele osób merytorycznie i rzeczowo dba o koryto w
    Rzeczpospolitej?

    -już lepiej... już nawet nieco lepiej

    zachowując zgodę z prawem państwowym i międzynarodowym wiele ważnych i poważnych
    (a nawet poważanych tu i ówdzie) osób merytorycznie i rzeczowo dba o dostęp do
    koryta w Rzeczpospolitej?

    -trzeba by dorzucić, że to koryto pełne prosa... lub siana?...]

    Nowela nakłada obowiązek orzekania w przynajmniej 13-osobowym składzie. Według
    jej zapisów, orzeczenia mają zapadać większością 2/3 głosów a nie - jak wcześniej
    większością zwykłą. W myśl nowych przepisów, w składzie siedmiu sędziów będą
    badane
    skargi konstytucyjne, pytania prawne sądów oraz sprawy zgodności ustaw z umowami
    międzynarodowymi, których ratyfikacja wymagała zgody ustawy. Terminy rozpatrywania
    wniosków mają być wyznaczane w TK według kolejności wpływu.

    Po ponad godzinnej przerwie sędziowie TK wrócili na salę. Prezes Trybunału
    poinformował,
    że TK nie uwzględnił wniosku o odroczenie rozprawy, o co wnioskował Prokurator
    Generalny
    Zbigniew Ziobro.

    -=-

    Nie wiem, czy stanę... ;) Zamierzam stanąć... A dokładniej -- postawić tam
    samochód... ;)

    Mą odpowiedź postawię na stronie po jej zdaniu. ;)
    Ciekawe, czy Rzepliński postawi się Kaczyńskiemu?... ;)

    Wiadomo jednak, że ZZiobro stawia się...

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,List-Ziobry-d
    o-TK-Wyrok-wydany-przez-niewlasciwy-sklad-nie-moze-b
    yc-opublikowany,wid,18200895,wiadomosc.html
    List Ziobry do TK. "Wyrok wydany przez niewłaściwy skład nie może być
    opublikowany"

    [jako radykał ;) i fan opowieści Marcina Wolskiego, proponuję rozwiązanie z
    opowiadania
    'Rok 3978'... herszt bandziorów proponuje jednemu ze swych poddanych zamianę ;) przy
    sarkofagu, której celem jest uchronienie ,,niezłej dupy'' kosztem życia tegoż
    poddanego...]

    Jak widać -- wynalazek Gutenberga ma wielką moc!!!
    Drukarnie drukują: pieniądze, wyroki, uchwały... ;)

    No nic... Trzeba iść do drukarni, aby wydrukować moją odpowiedź...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-03-08 13:46:45
    Temat: Re: Sądny dzień...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nbmaii$7ft$...@n...news.atman.pl

    > Zdam ;) odpowiedź na to:

    > http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/16837i.png

    Ale chyba dziś nie zdążę.
    Mam jeszcze czas... [czas to pieniądz?...]

> [...]

    przy
    > sarkofagu, której celem jest uchronienie ,,niezłej dupy'' kosztem życia tegoż

    [może w wersji oficjalnej była to 'niezła laska', nie 'niezła dupa'?...]

    -=-

    Rozlokowane na całym świecie stacje sejsmograficzne zarejestrowały wstrząs,
    którego epicentrum najwyraźniej znajduje się około 200 km na południe i na
    zachód od Suchowoli -- Centrum Europy. Z pytaniem o przyczynę, następstwa,
    przebieg itd. tego wstrząsu zwracamy się do słynnego sejsmologa, profesora
    Wstrząśniętego.

    -- Pani redaktor, na razie oczekujemy napływu raportów ze
    stacji sejsmograficznych rozlokowanych na całym świecie.
    -- A dokładniej? Gdzie są umieszczone te stacje?
    -- W Wenecji, Brukseli, Berlinie, Waszyngtonie...
    -- Co wg Pana mogło być powodem zarejestrowanego wstrząsu?
    -- Czekamy nadal na raporty...
    -- Ale chyba ma Pan swoje zdanie na ten temat?...
    -- Nie mogę na razie powiedzieć, że około 200 km
    od Centrum Europy doszło do groźnego tupnięcia nogą...

    -=-

    + Dziś Trybunał miaU rozpatrywać...
    > Zamiast jednak rozpatrywania, rozpatruje odroczenie rozpatrywanie?...
    > Już rozpatrzył to odroczenie... Niemal od ręki odroczył?...

    + Już rozpatrzył to odroczenie... Niemal od ręki odrzucił?...

    -=-

    Jako wrażliwy człowiek popieram ludzi słabszych i na dorobku...
    [obserwator każdej wojny powinien tak postępować -- jeśli nie
    szuka u swych wrażliwych bliźnich poparcia...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'