  • 11. Data: 2002-03-17 22:34:55
    Temat: Re: SZUKAM NAJTAŃSZEGO KONTA FIRMOWEGO W BANKU
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dla poszukującego konta dostęp przez internet miał być
    > "mile widziany", ale nie jedyny. Coś Kolega gubi się,
    > może jakiś mały urlopik (broń Boże dziekański). ;-))

    Toz pisalem o Integrum :)

  • 12. Data: 2002-03-18 07:41:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Mar 2002 22:24:25 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >wpisalem
    >
    >No ok.
    >VW Bank chyba zdecydowanie warto polecic i juz bez usmieszka.
    >Jest najtansze (ale bez placowek)

    Jak kolega chce widziec na ekranie co wpisal w przelewie ZUS to VW tez
    nie dla niego.
    W sam raz bedzie wlasnie Multibank juz niedlugo :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-03-18 08:59:48
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > Jak kolega chce widziec na ekranie co wpisal w przelewie ZUS to VW tez
    > nie dla niego.

    W rzeczy samej.

    > W sam raz bedzie wlasnie Multibank juz niedlugo :).

    Koniec kwietnia? Czy dobrze mi sie obilo o uszy? ;-) To jedyna wada Multi, ktora
    powstrzymuje mnie od otwarcia MultiKonta (ach!) Business Class (ach och!) ;-)

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 14. Data: 2002-03-18 21:17:19
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 18 Mar 2002 08:59:48 +0000 (UTC), Wojciech Kus
    <w...@c...waw.pl> wrote:
    >Koniec kwietnia? Czy dobrze mi sie obilo o uszy? ;-)

    Nie potwierdzam, _nie_ zaprzeczam :-)

  • 15. Data: 2002-03-19 22:21:08
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > Nie potwierdzam, _nie_ zaprzeczam :-)

    :-))))) Szanowny Imienniku, powinienes zostac natychmiast awansowany na
    stanowisko Rzecznika Prasowego MultiBanku, ba calego BRE ;-)

    Wojtek