  • Data: 2006-07-15 12:46:00
    Temat: SKOKi - instytucje z przyszłością?
    Od: "Johan Petrus" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio w mediach dość głośno było o SKOKach.
    W związku z tym mam do was pytanie związane z tymi parabankowymi
    instytucjami.
    Mianowicie czy w ogóle SKOKi mają rację bytu na naszym rynku?
    Ich przeznaczeniem było świadczenie usług takich samych bądź też podobnym do
    tych jakie są w bankach za o wiele mniejsze pieniądze.
    Spoglądając jednak na koszty pożyczek, opłaty za prowadzenie RORów, prowizje
    itp. zaczynam się zastanawiać kto normalny z tego ustrojstwa korzysta?
    Czy przypadkiem SKOKi nie są przykrywką do prania brydnych pieniędzy?

    Może moje pytania wydają się dla większości z was dziwnie. Jednak jeżeli
    możecie wyrazic swoje opinie będe bardzo wdzięczny.

    PS. Troszeczkę pogooglowałem przed napisaniem tego tematu i przyznam się
    szczerze, że jestem w kropce. Opinie dość mocno podzielone. I komu tutaj
    wierzyć?