  • 11. Data: 2015-06-03 13:28:26
    Temat: Re: SKB - elokata opr. zm.
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Nie zmieniają starym, bo stopy stoją. Jak stopy spadały to zmieniali wszystkim
    proporcjonalnie.

  • 12. Data: 2015-06-03 13:57:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-03 13:28, Konfabulator Konfabulatorski wrote:

    > Nie zmieniają starym, bo stopy stoją. Jak stopy spadały to zmieniali wszystkim
    proporcjonalnie.

    Wytlumacz to osobie powyzej ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2015-06-03 22:58:57
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-06-03 o 11:37, elmer radi radisson pisze:

    > nastapila. Najwyrazniej nastapilo bledne zrozumienie zapisu
    > dotyczacego daty zalozenia lokaty. To zwyczajnie oznacza podana tabele
    > oprocentowania lokat na dzien zalozenia. A jak wiadomo w tym czasie
    > oprocentowanie lecialo dosc regularnie. W slad za tym widac rowniez
    > o ile spada oprocentowanie w zaleznosci od tego kiedy byla zalozona
    > lokata.

    Nie nastąpiło błędne zrozumienie :)
    Mam u nich lokatę 3-letnią od roku. Przez ten rok zjechała z 6% na 5%,
    zgodnie z obniżkami związanymi z redukcją stóp. Teraz nastąpiła zmiana
    oferty tylko dla nowych lokat, bo obniżka nie jest związana ze zmianą
    stóp, a regulamin lokat jasno określa, w jakich sytuacjach można
    zmniejszyć %.
    Swoje zrozumienie potwierdziłem sprawdzeniem aktualnego % lokaty w
    bankowości internetowej ;)

  • 14. Data: 2015-06-03 23:56:47
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-06-03 22:58, gral wrote:

> [...]
    > zmniejszyć %.
    > Swoje zrozumienie potwierdziłem sprawdzeniem aktualnego % lokaty w

    Ale co rozumiesz 'zmiana oferty dla nowych lokat'? Ze lokaty 36m
    zakladane do 24 maja dostawaly na wejsciu 5%, a jak ktos zalozyl
    25 maja to dostal tylko 3,6? Bo tak wynika z tej tabeli.
    Jesli tak, to nie jest przeciez zmiana oprocentowania w trakcie,
    tylko zwyczajnie nowa oferta dla zakladajacych nowe lokaty,
    na aktualnych, gorszych warunkach.

    Normalna rzecz. Tak samo jak lokata z oprocentowaniem stalym
    w danym dniu byla oferowana dajmy na to na 3,0% a potem nastepowala
    kilka dni pozniej zmiana oprocentowania i ktos zakladajacy
    w tym momencie mial dostawal na wejsciu 2,8%.

    --

    memento lorem ipsum

  • 15. Data: 2015-06-04 14:06:13
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2015-06-03 o 23:56, elmer radi radisson pisze:

> [...]
    > Jesli tak, to nie jest przeciez zmiana oprocentowania w trakcie,
    > tylko zwyczajnie nowa oferta dla zakladajacych nowe lokaty,

    Dokładnie tak.

> [...]
    > kilka dni pozniej zmiana oprocentowania i ktos zakladajacy
    > w tym momencie mial dostawal na wejsciu 2,8%.

    Może i normalna ale nowość w SK.
    No i najważniejsze - SK przestał być bankiem z atrakcyjnym
    oprocentowaniem. Ostatnim takim bankiem :)