  • 1. Data: 2003-03-10 21:27:38
    Temat: SEZAM BPHPBK
    Od: e...@b...pl

    Drobny wieczór
    Mam mały problem :)
    co powinnam zainstalować aby dostać się do Sezamu
    zostawiłam u koleżanki plecaczek w którym miałam notatki.
    Proszę o pomoc
    EMI

  • 2. Data: 2003-03-10 22:37:59
    Temat: Re: SEZAM BPHPBK
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > Mam mały problem :)
    > co powinnam zainstalować aby dostać się do Sezamu
    > zostawiłam u koleżanki plecaczek w którym miałam notatki.

    pewnie jave...

    --
    Baton
    Krakow, Ford Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) , Moondust silver

  • 3. Data: 2003-03-11 07:25:22
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto Baton <k...@p...fm> oznajmil(a):

    > pewnie jave...
    i bynajmniej nie chodzi o jave sun'a...
    :))

  • 4. Data: 2003-03-11 13:52:39
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    e...@b...pl wrote:

    > Drobny wieczór
    > Mam mały problem :)
    > co powinnam zainstalować aby dostać się do Sezamu
    > zostawiłam u koleżanki plecaczek w którym miałam notatki.

    jezeli chodzi Ci o komputer z ktorego wyslalas tego posta
    to internet explorer z microsoftowa java lub nestscape
    w wersji 4.7x-4.8 i sprawdz czy masz service pack co najmiej
    2 albo high encryption pack