  • Data: 2015-08-28 16:13:04
    Temat: Rozwód z Meritum - sposób tradycyjny
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pofatygowałam się do oddziału Aliora.

    Pisemne wypowiedzenie w tym przypadku okazało się niepotrzebne.
    Pan wydrukował dyspozycję zamknięcia ROR-a, w dwóch egzemplarzach,
    podpisaliśmy, zeskanował, potem wydrukował to samo dla rachunku
    oszczędnościowego, podpisaliśmy, zeskanował, wręczył mi po jednym
    egzemplarzu i powiedział że to wszystko.
    Oczywiście padło pytanie o powód wypowiedzenia - stanęło na "fuzji
    banków".

    Obie karty debetowe trzeba zastrzec telefonicznie - łącznie z nowym,
    nieaktywnym i nieużywanym MasterCardem (akurat dziś doszedł i od razu do
    piachu).

    --
    Imka