  • 1. Data: 2005-07-09 14:42:45
    Temat: Rozwiązanie umowy KK w Lukasie
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Na początku tygodnia wypowiedziałem umowę o KK Visa Classic w Lukas Banku.
    Dzisiaj jeszcze raz czytam regulamin i jest tam
    § 52 pkt. 2
    Z dniem rozwiązania Umowy całość zobowiązań Posiadacza rachunku karty wobec
    Banku z tytułu wykorzystanego limitu kredytowego, odsetek, opłat i prowizji
    staje się wymagalna. Posiadacz rachunku karty jest zobowiązany niezwłocznie
    uregulować wszelkie należności wobec Banku.
    § 52 pkt. 3
    Bank pobiera od całości wymagalnego zadłużenie odsetki naliczone wg stopy
    dla transakcji gotówkowych, obowiązujących w dniu rozwiązania Umowy, od dnia
    rozwiązania umowy.

    I tu moje pytanie do Was. Czy dzień rozwiązania Umowy jest po okresie
    wypowiedzenie (§ 50 pkt. 3 od 1 do 2 miesięcy), czy też w dniu składania
    wypowiedzenia. Czy żeby nie płacić odsetek mam spłacić od razu całe
    zadłużenie, czy też czekać na wyciąg i zgodnie z dniem spłaty wszystko
    spłacić ?.

    Dzięki za odpowiedzi.
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-07-09 14:52:38
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy KK w Lukasie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin_P." <n...@o...pl> writes:

    > I tu moje pytanie do Was. Czy dzień rozwiązania Umowy jest po okresie
    > wypowiedzenie

    To chyba oczywiste? Okres wypowiedzenia to okres, w ktorym uslugi sa
    swiadczone, a umowa obowiazuje.

    Niektore banki praktykuja zawieszanie swiadczenia uslug w okresie
    wypowiedzenia, ale nie jest to raczej z niczym zgodne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 3. Data: 2005-07-09 17:36:25
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > To chyba oczywiste? Okres wypowiedzenia to okres, w ktorym uslugi sa
    > swiadczone, a umowa obowiazuje.
    >
    > Krzysztof Halasa

    Dzięki za upewnienie.