eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRekompensata od Getin za nierozpatrzone w terminie reklamacje › Rekompensata od Getin za nierozpatrzone w terminie reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone02.ams2!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-
    media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "as" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Rekompensata od Getin za nierozpatrzone w terminie reklamacje
    Date: Tue, 25 Oct 2016 13:14:59 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <580f3eb8$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-205-97-51.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1477394104 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 644 87.205.97.51:55495
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2478386048
    X-Received-Bytes: 2608
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:626885
    [ ukryj nagłówki ]

    Wczoraj dostałem list z GetinBank, że przyznali mi rekompensatę za
    nierozpatrzone w terminie reklamacje w 2013 i 2014 roku. Zdziwiony sytuacją
    przeglądnąłem internet i znalazłem takie info z lipca tego roku:

    "Getin Noble Bank odda 100 zł klientom, którym nie rozpatrzył reklamacji w
    terminie - to wynik decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prezes
    Urzędu przyjął zobowiązanie przedsiębiorcy zawierające rekompensatę
    publiczną, aby usunąć skutki niekorzystnej praktyki. Postępowanie przeciwko
    Getin Noble Bankowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2014 roku. Urząd
    sprawdził procedury związane z rozpatrywaniem przez bank reklamacji oraz
    terminy udzielania odpowiedzi. Jak wykazało postępowanie UOKiK, bank
    przekraczał czas na rozpatrzenie reklamacji. Wypowiedź Prezesa UOKiK Marka
    Niechciała
    - Długotrwałe rozpatrywanie reklamacji narusza dobre obyczaje. Kodeks Etyki
    Bankowej oraz postanowienia w zawieranych przez bank umowach wyraźnie
    wskazywały, że czas na udzielenie odpowiedzi na reklamację nie powinien
    przekroczyć 30 dni. Bank jednak nie dotrzymywał tych terminów - mówi Marek
    Niechciał, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    Getin Noble Bank zobowiązał się do zmiany praktyki i zrekompensowania strat
    konsumentom. Przedsiębiorca odda 100 zł tym klientom, którym nie udzielił w
    terminie odpowiedzi na złożoną reklamację w latach 2012-2014. O
    szczegółowych zasadach zwrotu informuje decyzja Prezesa UOKiK."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1