-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone02.ams2!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am4!peer.am4.highwinds-
media.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "as" <N...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Rekompensata od Getin za nierozpatrzone w terminie reklamacje
Date: Tue, 25 Oct 2016 13:14:59 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 23
Message-ID: <580f3eb8$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 87-205-97-51.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1477394104 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 644 87.205.97.51:55495
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2478386048
X-Received-Bytes: 2608
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:626885
[ ukryj nagłówki ]Wczoraj dostałem list z GetinBank, że przyznali mi rekompensatę za
nierozpatrzone w terminie reklamacje w 2013 i 2014 roku. Zdziwiony sytuacją
przeglądnąłem internet i znalazłem takie info z lipca tego roku:
"Getin Noble Bank odda 100 zł klientom, którym nie rozpatrzył reklamacji w
terminie - to wynik decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Prezes
Urzędu przyjął zobowiązanie przedsiębiorcy zawierające rekompensatę
publiczną, aby usunąć skutki niekorzystnej praktyki. Postępowanie przeciwko
Getin Noble Bankowi zostało wszczęte pod koniec grudnia 2014 roku. Urząd
sprawdził procedury związane z rozpatrywaniem przez bank reklamacji oraz
terminy udzielania odpowiedzi. Jak wykazało postępowanie UOKiK, bank
przekraczał czas na rozpatrzenie reklamacji. Wypowiedź Prezesa UOKiK Marka
Niechciała
- Długotrwałe rozpatrywanie reklamacji narusza dobre obyczaje. Kodeks Etyki
Bankowej oraz postanowienia w zawieranych przez bank umowach wyraźnie
wskazywały, że czas na udzielenie odpowiedzi na reklamację nie powinien
przekroczyć 30 dni. Bank jednak nie dotrzymywał tych terminów - mówi Marek
Niechciał, Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Getin Noble Bank zobowiązał się do zmiany praktyki i zrekompensowania strat
konsumentom. Przedsiębiorca odda 100 zł tym klientom, którym nie udzielił w
terminie odpowiedzi na złożoną reklamację w latach 2012-2014. O
szczegółowych zasadach zwrotu informuje decyzja Prezesa UOKiK."
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.16 21:52 janek z pola
Najnowsze wątki z tej grupy
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
Najnowsze wątki
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP