  • 11. Data: 2004-09-01 13:36:56
    Temat: Re: Reklamowe przegięcie Lukasa.
    Od: SIM <x...@p...pl>

    Adam Gentler wrote:
    > Co chwilę przy otwieraniu kolejnych stron internetowych, na dole ekranu
    > pojawia się reklama Lukasa z informacją że wg Newsweeka jest najbardziej
    > przyjaznym. Mnie zaś wk***** "przyjazność" czerwonego bannera u dołu
    > ekranu. Kampania reklamowa Lukasa jest chyba sponsorowana przez ich
    > konkurencję, a może innym to się podoba?

    W Netscape nie pozostaje u dołu a przesuwa się i zasałania tekst.
    Paranoja. U mnie przegieli - i bank i portal.

    Kuba

  • 12. Data: 2004-09-01 13:54:48
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-01 12:24, kiedy Tomasz Tybulewicz
    napisał(a) co następuje:

    > Albo Firefox i Nuke Anything - tylko, że za każdym razem trzeba kliknąć...

    Jak łatwo zauważyć, pozbywanie się podobnego śmiecia jest proste. Aż
    dziwne, że tak wielu jest łasych na netową reklamę.
    Czytając ten wątek nabrałem nawet ochoty, aby ten banner zobaczyć. Ale
    nie chce mi się zmieniać ustawień (Maxthon), więc i nie zobaczę.
    W konsekwencji, w Lukasie ciągle wkurzać mnie będzie beznadziejny
    offline i wstętna kawa.

  • 13. Data: 2004-09-01 17:18:20
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_MAPS_ON_>

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał w wiadomości
    > Co chwilę przy otwieraniu kolejnych stron internetowych, na dole ekranu
    > pojawia się reklama Lukasa z informacją że wg Newsweeka jest najbardziej
> [...]

    zmien przegladarke na np. myie2 wtedy bedziesz mial spokoj ze wszystkimi
    reklamami ;-)

    pozdrawiam
    opolanin

  • 14. Data: 2004-09-01 18:08:20
    Od: "sanula" <e...@o...pl>

    > W konsekwencji, w Lukasie ciągle wkurzać mnie będzie beznadziejny
    > offline i wstętna kawa.

    I nieaktualna lista pezprowizyjnych bankomatow na ich stronie www

    sanula

  • 15. Data: 2004-09-01 18:10:41
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Sep 2004 19:18:20 +0200, w <ch50c3$g60$1@achot.icm.edu.pl>, "opolanin"
    <o...@p...fm_MAPS_ON_> napisał(-a):

    > zmien przegladarke na np. myie2 wtedy bedziesz mial spokoj ze wszystkimi

    myie2 nie jest przeglądarką.

  • 16. Data: 2004-09-01 18:44:17
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w
    wiadomości news:o44cj09cebrmvfedklc4cdks74e7tuee0o@4ax.com

    > myie2 nie jest przeglądarką.

    Sluszna uwaga: jest nakladka na IE. I jak juz pisalem w tym
    watku nastepca MyIE2 jest Maxthon. A jak ten sie komus nie
    podoba to sie moze pobawic AvantBrowser'em dzialajacym na
    tej samej zasadzie.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 17. Data: 2004-09-02 07:53:42
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    > Mnie też straszliwie denerwuje.. i to na tyle, że zamierzam zrezygnować
    > z wiadomości onetu i poszukać jakiegoś rozsądnego serwisu bez tak
    > nachalnych reklam.. (tylko mam wątpliwości czy znajdę.. ;)
    >
    > pozdrawiam

    A gdybys czytal reklamy i uwazal w szkole to bys to wiedzialbys jak sie nie
    dac nachalnej reklamie ;)

    Fajas

  • 18. Data: 2004-09-02 16:54:03
    Od: "SaturnV" <m...@d...plpwmul.com>

    polecam instalacje win xp sp2
    tak swoja drogo to opera i firefox polecam.
    SV