    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Realny świat o 30% do dołu...
    Date: Fri, 15 Feb 2013 23:32:42 +0100

    Rada polityki surowcowej wytrwale obniża stopy %%
    do tego stopnia, że także realny świat obniżył ceny
    o 30% -- ale tylko do 17 lutego i tylko na urządzenia
    typu tablet.

    Jakby był tam wiadomy tablet Samsunga w cenie 70% -- chyba bym go kupił. :)

    .---------------------------------------------------
    --------------.
    | [Na coś w końcu muszę wydawać szmal -- szkoda, aby kisił się aż |
    | do ponownego nadejścia Chrystusa. Widzisz pierdołku -- Bóg jest |
    | wszechobecny, Chrystus żyje w każdym z nas, duch święty naucza, |
    | a ty, Benedykcie XVI odchodzisz, gdyż brakuje ci sił fizycznych |
    | i duchowych, czyli masz depresję, :) a to ani chybi dowód twego |
    | dzieciobójstwa... Już w czasie twego orędzia bożonarodzeniowego |
    | (czy orędzia noworocznego -- akurat nie pamiętam tego dokładnie |
    | teraz) gdy z twych ust padły fatalne słowa o przychodzeniu Boga |
    | (wszechobecnego przecież) do człowieka, wiedziałem :) o tym, iż |
    | twój kres jest bliski a i ty sam zdajesz sobie sprawę z głupoty |
    | właśnie wtedy wypowiedzianej przed kamerami -- głos ci zadrżał, |
    | twoje oczy zgasły, zaś słowa na chwilę uwięzły ci w czeluściach |
    | zwanych krtanią czy ustami... Cierpliwie czekałem na dzień twej |
    | abdykacji, mając świadomość tego, że abdykacja ta nadejdzie, :) |
    | o ile nie umrzesz przedwcześnie. Tu Bóg okazał mi miłosierdzie, |
    | gdyż nie powołał cię przed swoje oblicze przed złożeniem urzędu |
    | przez ciebie -- po Janie Pawle II i ty odchodzisz w niesławie.] |
    '---------------------------------------------------
    ------------. |
    | |
    | |