  • 1. Data: 2007-07-18 19:57:04
    Temat: Realizacja czeku stanowego - gdzie najtaniej?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    W jakim banku w PL najtaniej i najszybciej zrealizuje czek z USA -
    stanowy ze zwrotem podatku?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-07-19 00:42:35
    Temat: Re: Realizacja czeku stanowego - gdzie najtaniej?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Rafal M" <r...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Witam
    >
    > W jakim banku w PL najtaniej i najszybciej zrealizuje czek z USA -
    > stanowy ze zwrotem podatku?

    swoim własnym.
    Wiekszość banków wymaga byś miał u nich konto.
    Sprawdź citi najpierw.

  • 3. Data: 2007-07-19 15:43:04
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 18 Jul 2007 19:42:35 -0500, witek wrote:

    > swoim własnym.

    Już myślałem, że każesz mu bank założyć ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2007-07-24 09:52:07
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 18 Jul 2007 19:57:04 +0000, Rafal M napisał(a):

    > Witam
    >
    > W jakim banku w PL najtaniej i najszybciej zrealizuje czek z USA -
    > stanowy ze zwrotem podatku?

    Sprawdź też w BPH.