eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizgubiona karta z PayPass › Re: zgubiona karta z PayPass
  • Received: by 10.52.76.36 with SMTP id h4mr2727586vdw.17.1351166049218; Thu, 25 Oct
    2012 04:54:09 -0700 (PDT)
    Received: by 10.52.76.36 with SMTP id h4mr2727586vdw.17.1351166049218; Thu, 25 Oct
    2012 04:54:09 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.g
    lorb.com!x14no7702026qar.0!news-out.google.com!r17ni57592152qap.0!nntp.google.c
    om!x14no7702020qar.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not
    -for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 25 Oct 2012 04:54:09 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <op.wmp991zkebnp5j@a159590>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=213.192.85.122;
    posting-account=fq6qQgoAAADdjmoJyNI9wUjU0Wnmc8Eb
    NNTP-Posting-Host: 213.192.85.122
    References: <jvun6b$6ie$1@inews.gazeta.pl> <k00jos$g27$1@news.dialog.net.pl>
    <op.with7iy3ebnp5j@a159590>
    <9...@g...com>
    <op.wmp991zkebnp5j@a159590>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: zgubiona karta z PayPass
    From: mmk <m...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 25 Oct 2012 11:54:09 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:581426
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 25 października 2012 11:35:56 UTC+2 użytkownik Matt napisał:
    > On Sun, 19 Aug 2012 22:47:31 +0200, mmk <m...@g...com> wrote:
    >
    >
    >
    > mmk, na Twoją prośbę w innym wątku piszę, że szwagierce mbank nie zwrócił
    >
    > równowartości 150 euro. Poradziłem jej napisanie do Samcika.
    >
    >
    >
    > Matt

    Matt, dzięki za odpowiedź. Ja właśnie w sprawie Samcika...

    1 września napisałem do Samcika maila nt. wrocławskich biletomatów, podając jako
    przykład braku należytych zabezpieczeń przypadek Twojej szwagierki, znany mi z tego
    wątku.

    Przy okazji jednego z ostatnich wpisów Samcika:
    http://samcik.blox.pl/2012/10/Horroe-we-Wroclawiu-Ni
    e-trzeba-znac-PIN-u-do.html napisałem do niego jeszcze raz, przypominając mu ponownie
    o tym przypadku. Wspomniałem również, że mBank nie uznał reklamacji Twojej szwagierki
    w całości, potrącając sobie 150 Euro.

    Tym razem Pan Samcik bardzo się tym zainteresował i poprosił o potwierdzenie, czy na
    pewno nic w kwestii zwrotu całej kwoty się nie zmieniło. Jak czytam, niestety nie, w
    związku z czym przekazuję prośbę Samcika o kontakt Twój lub szwagierki bezpośrednio
    do niego, na adres m...@a...pl. Pan Samcik chciałby się zająć tą sprawą,
    ale potrzebuje relacji z pierwszej ręki i oczywiście wszelkich dokumentów i
    korespondencji z bankiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 29.10.12 12:36 Matt
  • 29.10.12 20:01 mmk

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1