    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 24 Jan 2022 00:36:22 -0800 (PST)
    Subject: Re: zabawa z PKO BP
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 23:29:40 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:323e82bd-2f26-40c4...@googlegroups.com>

    > Nie wiem. W euro chyba

    Hmm, widać że wszystko jedno. Ważna suma w walucie i suma w złotówkach.

    > nou na bilet 3,67 a na chleb nie 3,67 tylko np 3.55

    To pewnie tyle samo - różnica wychodzi z zaokrąglenia do grosza.
    Pacz pan, jaka ta skarbonka uczciwa - sama policzy to, czego nie da się ukryć...
    Choć w sumie na pierwszy rzut oka nie widać, bo jednak kurs każdego dnia inny.
    Skopiowałbyś do sprawdzenia kilka przykładów - data transakcji, data księgowania,
    suma w funtach, suma w złotówkach, marża wyliczona przez skarbonkę.

    > mam dobrą historię kredytową.

    Powiedzmy że mały dodatkowy plus - historię i tak każdy bank sprawdzi w BIK.
    A myślisz, że się obrażą i stracisz dobrą opinię jak na jakiś czas zamkniesz konto?
    To jednak nie OC ;>
    Choć santander się zwykle obraża jak zamykam jakąś KK i znika mi wtedy oferta "na
    klik" na kolejne karty kredytowe (ale np. na kredyt odnawialny zostaje).

    > integracja z gov

    To ma każdy bank, no chyba ze jakaś wyjątkowa popierdółka (lub citek ;)
    Choć rzeczywiście jest jeszcze to mojeID, które powoli wchodzi w innych bankach - i
    gorzej niż w skarbonce, bo jak się na konto pacjenta loguję przez mojeID z inteligo,
    to nie musze przepisywać SMS, a jak przez mojeID z bnp paribas, to SMS trzeba
    przepisać.

    > dużo bankomatów

    W citku mam więcej.

    > utrzymują ciągle okienka

    Z kolejką emerytów w zestawie ;>

    > jest gdzie zaparkować

    Szczególnie z Londynu.

    > cała rodzina w pko (szybsze przelewy?)

    W santander przelewy ekspresowe za darmo.
    Ale niech będzie - choć do przelewów wystarczy inteligo.