  • Data: 2019-05-07 18:56:08
    Temat: Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 maja 2019 18:28:56 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    nieuczciwy, więc nic w podobie dowodu nie jest potrzebne, jedynie właśnie xero/skan,
    żeby się w papierach zgadzało, aby opóźnić wykrycie wałka.

    > Szefie. Ty widziales jak wygladaja te kolekcjonerskie dowody?
    > Toz to plastik drukowany na mniej lub bardziej standardowej drukarce.
    > Jak cie gdzies do roboty przyjmowali i dali identyfikator to mniej wiecej taki sam
    plastik/wydruk.
    > Jesli myslisz ze te dowody maja zabezpieczenia, swieca, przeswituja i maja
    mikrodruk to jestes w "mylnym bledzie" :)

    O, sądziłem że choć pobieżnie wyglądają jak prawdziwe.
    Jak nie, to trzeba argumentację przemyśleć.
    Więc może po to w N26 chcieli, żeby świecić latarką na dowód (miałem problem, bo w
    tablecie nie ma "flesza").
    I żeby oczy zamykać i machać rękami przed twarzą.
    Ale podobno już nie chcą i jest jak w curve - zwykłe selfie i foto dowodu, na którym
    zabezpieczeń oryginału nie sprawdzisz nijak.
    Muszę namówić żonę i sprawdzimy.

    > Jak jakis oszust w banku bierze taki dowod w lape i udaje ze nie widzi ze to
    podroba to nie ma sily, do tanga jest ich dwu.

    Z oszustem w banku w spółce z oszustem wyłudzającym nawet kolekcjonerskuego nie
    trzeba.