    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyżyny możliwości mBanku
    Date: Wed, 24 Oct 2018 07:26:49 +0200

    W dniu 2018-10-23 o 19:24, Saiko Kila pisze:

    > Jak się on potem z mbankiem rozlicza i czy w
    > ogóle to już nie moja broszka.

    Oczywiście, że twoja broszka, bo skoro mbank z opłaty za twoje
    połączenie nic nie ma, to twoja teoria spiskowa, jakoby przedłuża
    rozmowę, aby ci coś nabiło, jest o kant dupy potłuc.

    > Fakt jest, że za czas na rozmowach z
    > mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł.

    To jednak świadczy o twoim idiotyzmie - nielimitowane rozmowy przez
    miesiąc kosztują na rynku 10zł.

    > *) chociaż taka umowa by miała sens, bo ani orange ani mbank nie są
    > liderami rzetelności, ani praworządności. Jeden i drugi zmienił mi umowę
    > niezgodnie z prawem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W mbanku już nic nie
    > mam.

    Sądząc po stopniu twojego nieogarnięcia - twoja sytuacja była jak
    najzupełniej normalna, ale oczywiście nie zdołałeś jej zrozumieć
    (podobnie jak dopasować sobie do potrzeb taryfy telefonicznej).

    --
    Liwiusz