    From: Saiko Kila <f...@b...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyżyny możliwości mBanku
    Date: Tue, 23 Oct 2018 19:24:47 +0200

    Proces Kris <k...@g...com> zwrócił błąd:

    > A pod definicję "prawdziwego idioty" nie łapie sie ktoś kto twierdzi że mBank
    jakies opłaty za połączenie nalicza?
    > Bo ja w zakłądce "kontakt" widze normalny nr stacjonarny oraz dwa kolejne z:
    > "Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego
    cennika"

    Mów do siebie człowieku. Ja nie napisałem, że to mbank nalicza, tylko że
    po to przedłużają rozmowę, żeby naliczać. Nalicza oczywiście mój
    operator (czyli Orange). Jak się on potem z mbankiem rozlicza i czy w
    ogóle to już nie moja broszka. Fakt jest, że za czas na rozmowach z
    mlinią w ciągu dwóch dni musiałem zapłacić ponad 15 zł.

    *) chociaż taka umowa by miała sens, bo ani orange ani mbank nie są
    liderami rzetelności, ani praworządności. Jeden i drugi zmienił mi umowę
    niezgodnie z prawem w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W mbanku już nic nie
    mam.
    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.