    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wyżalmy się w jakim banku nacieliśmy się na opłaty ;)
    Date: Wed, 14 Mar 2012 19:41:46 +0100

    "Waldek" jjq638$rpf$...@n...news.atman.pl

    > Moze i moge ale go nie znam - te minuty udostepniaja sie utomagicznie same co m-c
    czy trzeba je jakos prowokowac? wolalbym to
    > "przelac" jednorazowo i numer usunac :)
    > Nie mam dzis glowy na analizowanie regulaminu, ale zastanawiam sie czy moze to
    powodowac jakies negatywne skutki (dla mnie) - np.
    > ze mBak bedzie dzwonil do mnie - a nie do mnie, na zarejestrowany numer :)

    Pojmuję -- nie wiem, czy może coś złego z tego wyniknąć.
    Regulaminowo raczej nie. Jednak zawsze może dojść do
    jakiejś pomyłki.

    Tak po prostu przelać (jak pieniądze) chyba nie można.
    Trzeba by aktywować (SMS przybędzie do mnie -- mogę
    podawać go na grupie?) po czym co miesiąc udostępniać. :)

    -=-

    Sprawa darmowych rozmów z mBanku wygląda nieciekawie,
    bo jednak chyba przelewy z karty kredytowej nie wejdą
    w rachubę. Oto wypowiedź banku:

    Dla uniknięcia wątpliwości, nie stanowią transakcji
    bezgotówkowych kartą kredytową czynności dokonywania
    wypłat w bankomatach, czynności dokonywania wpłat we
    wpłatomatach, przelewy wychodzące z karty kredytowej
    lub przelewy przychodzące na kartę kredytowa." Operacje
    płatności poprzez usługę mTransfer nie są wykluczone,
    zatem wliczają się do realizowanego limitu kwotowego.

    Jednak mimo tego nadal opłaca się mi korzystanie z mBankowej
    słuchawki. Pierwszy okres rozrachunkowy kończy się. Z 10 minut
    wykorzystałem chyba ze 3. :) Jak rozumiem -- 7 przepada, ale
    mam (miałem na początku, teraz mam o 10 minut mniej) swoich
    50 minut, matki 50 minut i być może co jakiś czas muszę
    coś (5 złotych na 2 miesiące?) dorzucać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'