    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: warunki kredytu [CHF] w GE i mille - ktory warto?
    Date: Sun, 17 Jun 2007 16:54:04 +0200

    > No tak, powinny byc, ale zakladam, ze chce placic jak najmniejsza rate
    > miesieczna i zeby dodatkowa kasa, za ewentualne wydluzenie terminu
    > splaty sie oplacala. Poza tym jeden zaproponowal tylko 30 a drugi 45,
    > wiec musze to w ten sposob porownynac :)

    w ten sposob nie da sie porownac...

    > Z deklaracji doradcy banku ta oplata jest jednorazowa (w wysokosci
    > okolo 3k) i potem nie trzeba deklarowac stalych wplat. To jest to co
    > otrzymalem na slowo, bede na 100% wiedzial, jak dostane umowe ;)

    mnie przedstawili podobna oferte i nie bylo to 3k jednorazowo tylko
    kilkaset pln miesiecznie wiec sie dokladnie dopytaj

    > Wskaznik, ktory opiera sie na srednich LIBOR 3m jakichs 5 najwiekszych
    > bankow. Skomplikowane wyliczenie, musze sie dopytac dokladniej jak to
    > sie liczy :)
    takie cos nie istnieje!

    LIBOR 3M sie taki sam dla wszystkich, to wartosc ustalana na gieldzie w
    Londynie, banki sobie indywidualnie jej nie wyznaczaja

    > No tak, mozna powiedziec, ze jakas tam prowizja ;) Ale jest wliczona
    > do raty kredytu juz.
    jak zwal tak zwal, to po prostu prowizja, a kazda prowizja moze zostac
    wliczona do kapitalu kredytu

    > Wybieralem miedzy Millennium i GE bo tylko one w mojej sytuacji daly
    > zdolnosc kredytowa. Mille jest brane przez doradce kredytowego a ge
    > bezposrednio w banku, wiec nikt mi nic nie wciskal na sile, sam sie
    > zglosilem :)
    ok, nikt inny nie chcial?
    sprobuj jeszcze w Kredyt Banku, tam najkorzystniej wyliczaja zdolnosc
    kredytowa, poczytaj nt kredytow tutaj:
    http://www.fundi.pl/index.php?action=strona&id=2017

    --
    pozdr.