  • Data: 2003-07-25 07:41:01
    Temat: Re: w jakim banku zalozycz konto firmowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kornik wrote:
    > Eeeno...Jak bym zakładał SA, albo inne ZOO, to stac by mnie bylo na
    > porade finanasowa.
    > Zdalem sie na wasza inteligencje Juz prostuje: indywidualna
    > działalność gospodarcza.

    He. O to chodzi, ze w niektorych bankach nie mozesz wszystkich rodzajow
    spolek nawet osobowych zalozyc

    Czyli jak rozumiem beda placic ci gotowka, a nie przelewem?

    > Odpowiedziałeś mi stosując tylko 1 kryterium, odległość do oddziału
    > tegoż banku, a przecież to nie wszystko.

    Zartowaelm ;)

    Jesli wiekszosc kasy mialbys przelewami to wybieraj mBank mBIZNES albo VW
    Bank direct

    Jesli bedziesz mial kase do lapy - to wydaje mi sie, ze najlepszym
    rozwiazaniem moze byc Inteligo (wplacasz w kazdje placowce PKO BP).

    zobacz czy masz w poblizu jeszcze placowki MultiBanku lub Nordea Banku -
    jesli sa wzglednie blisko to tam calkiem fajne te konta maja.

    Duzych bankow nie polecam. nie ma po co wydawac kasy. Ewentualnie mozesz
    sprawdzic cos w PKO BP.

    Pamietaj, ze zawsze mozesz miec dwa konta firmowe (zglaszasz je do USu) i np
    w Inteligo wplacasz kase, a z mBanku za free przelewasz na US i ZUS. VW Bank
    direct tez jest fajny pod tym wzgledem

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci