  • Data: 2004-01-29 22:54:39
    Temat: Re: vw-czy mozna otworzyc konto wspolne?
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:bvc2h6$k1s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wojtek jest zly - bo nie moze ukryc swojej lokaty przed pelnomocnikiem
    > (żoną?) i tyle :-)))

    Wojtek nie ma żony i ma nadzieję, że prędko małżeństwa nie popełni. :-)
    A zły jest z zasady. ;-)

    > faktem jest ze najbardziej ekonomicznie jest, aby
    > - kazda z osob zalozyla swoje konto
    > - nastepnie udzielic sobie potem wzajemnie upowanienia dp konta
    > - nie bedzie z tego 2-ch kart do 1 konta - ale po jednej karcie
    bezplatnej -
    > do 2-ch offliniowych kont
    > - beda z tego jednak 2 osobne i niezle ubezpieczenia :-)
    > - bedzie widac kto sklada zlecenie
    > - kazdy bedzie mial swoj token osobny
    > -i kazdy bedzie widzial wszystkie konta

    O właśnie.

    > maja lokaty ktore nie wymagaja osobnego pelnomocnictwa, ale ostatnio
    > pojaiwly sie lokaty, w ktorych mozna wyznaczyc osobe trzecia jako
    > pobierajaca profity z ubezpieczenia do tej lokaty - czyli skladasz
    dodatkowa
    > dyspozyzcje na dodtakowee (poza profitami z lokaty) ubezpieczenie !

    [big ciach]
    Po pierwszym przeczytaniu tego muszę stwierdzić, że nie zrozumiałem, nastąpi
    podejście numer dwa, ale to już najprawdopodobniej jutro, po kilku godzinach
    snu. :-)
    A dodam tylko, że nie interesowałem się póki co innymi lokatami niż lokata
    plus. Ale, jak mówię, jutro spróbuję zrozumieć o czym Ty do mnie rozmawiasz
    i przeanalizuję. :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl