  • Data: 2005-10-14 11:03:03
    Temat: Re: vw Bank - chyba maja za duzo pieniedzy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca wrote:

    > Ja mam tak:
    > Okienko z opcjami: Fonts -> Ramka Character encodings oba
    > (incoming/outgoin) ustawione na iso-8859-2 i *nie* zaptaszkowane oba
    > pola poniżej

    Dzięki za zaangażowanie.
    Mam Mozillę 1.4.2 pod Linuxa i żadnych check-boxów do zaptaszkowania.
    Chyba przyjdzie się apgejdować. :-)

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    Badania w dziedzinie medycyny dokonały tak olbrzymiego postępu,
    że dziś - praktycznie biorąc - nikt już nie jest zdrowy.
    Bertrand Russell