eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiustawa antyfrankowa a Pekao SA, RaiffeisenPolbank i BGŻ BNP Paribas › Re: ustawa antyfrankowa a Pekao SA, RaiffeisenPolbank i BGŻ BNP Paribas
  • Data: 2016-03-22 10:16:39
    Temat: Re: ustawa antyfrankowa a Pekao SA, RaiffeisenPolbank i BGŻ BNP Paribas
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >Poczytaj np. o millenium - suzkano tych franków w bilansach,
    >szukano...

    Poczytalem ktorys z klonow - nie ma, ale mozna sie doczytac, ze bank
    ma pelno swapow walutowo-procentowych, ktore jako niebilansowe w
    bilansie nie sa wykazane.

    Bo jak pisalem wczesniej - jest rok np 2006, bank przyjmuje depozyty w
    PLN na 5-10%, i udziela kredytow w CHF na 2-5%.
    A kurs CHF maleje. Gdzie tu sens, gdzie logika ?

    Nawet jak bank wie, ze wytnie numer i za dwa lata zarobi, to KNF nie
    wie, i po roku patrzy w bilans i przysyla komisarza, skoro bank
    utracil fundusze wlasne.

    J.