  • Data: 2007-11-23 10:59:04
    Temat: Re: ubezpieczenie na życie
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    O Macifie nie wiem zbyt dużo. Dużo wiem o Commercial Union, bo
    zaczęłam tam pracę ostatnio :) W CU mężczyzna w wieku 31, za
    ubezpieczenie na 100.000 zł może płacić składkę od 48,45 zł do 277,78
    zł miesięcznie w zależności od tego czy ubezpieczenie ma być typowo
    ochronne, czy ochronno-inwestycyjne. Produkty CU są bardzo elastyczne
    względem potrzeb klientów, stąd tak duża rozpiętość. W Twoim
    przypadku, skoro chodzi Ci tylko o ochronę będzie to ta najniższa
    kwota - 48,45.
    Pozdrawiam :)