  • Data: 2003-02-25 13:12:46
    Temat: Re: testowanie odpowiedzi z Inteligo
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KK"
    > Spodziewasz się, że na e-mail podadzą Ci szczegóły transakcji. Dopiero byś
    > krzyczał, gdy się okazało, że udzieli informacji osobie trzeciej.
    > Czepiasz się.

    czy pytanie o kurs albo o kwote na jaka Visa przeliczyla 20 EUR to takie
    istotne ze nie mozna mailem?
    Ja uwazam ze o wszystko o co mozna zapytac wysylajac pocztowke mozna zapytac
    rowniez wyslajac maila.
    To ja wam tu wszem i wobec zeznaje jak banki przeliczyly 20 EUR na zlotowki
    a ty uwazasz ze to nie jest informacja na e-mail ;-)))))))))
    *** blad ***