  • Data: 2004-02-06 21:33:06
    Temat: Re: szybkie pytanko: PBK styl
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mógł wypalić, bo ludzie chcieli mieć karty międzynarodowe (przecież
    > nigdy nie wiadomo kiedy pojedzie się za granicę). Skoro w wielu bankach
    > można za darmo dostać debetową VE to jaki sens ma używanie karty krajowej?
    > BTW Zdarzają się karty krajowe międzynarodowych systemów np. jedna z kart
    > kredytowych VC PKO BP.

    Nie wiem czy czas przeszły jest tu w pełni na miejscu, bowiem z tego co
    wiem, to Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych pracuje nad projektem
    krajowej karty płatniczej i elektronicznej portmonetki. System ma nosić
    nazwę EASY PAY i być oparty o karty mikroprocesorowe. Podobno głównym
    "inspiratorem" tych prac jest Poczta Polska. Główną zaletą tego rozwiązania
    maja być niskie koszty akceptacji tego rodzaju kart.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net