    From: s...@x...wp.pl (si.plus)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: strategia oszczedzania w mBanku
    Date: 9 Dec 2003 22:44:36 +0100

    Może jak prowadzisz taki serwis to napiszesz jakiś poradnik na ten temat .
    Kest taki serwis , który
    od stycznia sprzedawać będzie książki elektroniczne . Jest to moim zdaniem
    skuteczniejsze bo trafiają tam tysiące ludzi i mam nadzieję tysiące b ęd a
    kupowały .Zobacz.
    http://www.zlotemysli.pl/?id_c=3926
    Ja już ma wybraną jedną pozycję właśnie poradnika o
    e-biznecie a otwierają dopiero w styczni .

    Artur Robaczewski