  • 21. Data: 2005-07-26 14:14:40
    Temat: Re: sprzedawca pobiera "prowizję" za płatność kartą
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Audyt IT" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dc3g3l$o1c$2@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Sklep zaproponował mi, żebym nie chodził z dużą gotówką, zapłatę
    > przelewem. Nie wiem tylko jak bym dochodził swoich praw do towaru gdyby
    > powiedzieli że gówno ich obchodzi że zrobiłem przelew, bo towaru nie wydadzą.

    a oto, że Ci z karty 2 razy pociągną sie nie boisz?

  • 22. Data: 2005-07-26 16:47:29
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 12:54:36 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    >Aż dziś, że nie boisz się korzystać z usług elektrowni, gazowni...

    Za prąd płacisz z góry czy z dołu?

  • 23. Data: 2005-07-26 17:03:31
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Za prąd płacisz z góry czy z dołu?

    za telefon abonament z góry

  • 24. Data: 2005-07-26 17:11:34
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 26 Jul 2005 18:47:29 +0200, w <d...@s...poczta.onet.pl>,
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Za prąd płacisz z góry czy z dołu?

    To akurat ciężko powiedzieć. W przypadku TPSA oraz komórek na pewno za abo
    płaci z góry.

  • 25. Data: 2005-07-26 18:00:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 19:11:34 +0200, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    >To akurat ciężko powiedzieć. W przypadku TPSA oraz komórek na pewno za abo
    >płaci z góry.

    Mowa była o prądzie i gazie, a nie telefonach.

  • 26. Data: 2005-07-26 19:05:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 26 Jul 2005 20:00:23 +0200, w <d...@s...poczta.onet.pl>,

    > Mowa była o prądzie i gazie, a nie telefonach.

    To dodaję teraz telefony.

  • 27. Data: 2005-07-26 20:01:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2005 21:05:16 +0200, "r...@a...net.pl"