    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: smsKod - nowa metoda autoryzacji transakcji
    Supersedes: <1...@i...dyndns.org.invalid>
    Date: Sat, 14 Feb 2004 22:56:36 +0100

    W wiadomości <news:1wyqunkgzzls0.dlg@int.dyndns.org.invalid>
    dnia 14 luty 2004, 'Tom N' wstukał(a)

    > W wiadomości <news:c0m357$960$1@news.onet.pl>
    > dnia 14 luty 2004, Daniel M.J. wstukał(a)

    > Raczej kupili produkt od PortWise (Lemon Planet) albo podobnego:
    > <http://www.portwise.com/products-mid.shtml>
    >
    > Tylko dlaczego toto nazywa się mID ;<

    I czym się różni ideologicznie od patentu RSA (coś wiem, coś mam)?

    No i jeszcze to (wytłuszczenia moje):

    Korzystasz z Internetu i telefonu komórkowego? Jesteś osobą, która nie
    marnuje czasu na stanie w kolejkach? *Płacisz dużo rachunków*, w
    większości przez Internet i chciałbyś jeszcze bardziej zabezpieczyć
    swoje transakcje, *nie chcesz jednak kupować tokena?* Właśnie z myślą o
    Tobie przygotowaliśmy nową formę akceptacji transakcji, która wprowadza
    zupełnie nową jakość na rynku bankowych usług elektronicznych w Polsce -
    smsKod.

    Aktywacja usługi jest bezpłatna.
    Jeśli dokonujesz *nie więcej niż pięciu przelewów miesięcznie* to w
    dalszym ciągu *nic nie płacisz za korzystaniez smsKod*.
    *Natomiast każde następne wykorzystanie smsKod kosztuje* Cię tylko 0,20
    PLN.

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem